محوطه سازی سطح منطقه۸ بمناسبت ولادت  علمدار کربلا

محوطه سازی سطح منطقه۸ بمناسبت ولادت علمدار کربلا

اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ به منظور گرامیداشت ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)،اقدام به محوطه سازی سطح منطقه کرد .

به گزارش اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، همزمان با فرارسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، امام سجاد(ع)و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ به منظور گرامیداشت این اعیاد اقدام به محوطه سازی سطح منطقه کرد .

ذبیح اله خدامرادی مدیر منطقه ۸ با بیان اینکه جانبازان ایران اسلامی به حضرت ابوالفضل العباس(ع) اقتدا می کنند و با پیروی از ولایت و ولی فقیه زمان جان خویش و قسمتی از اعضای خود را در راه دین اسلام نثار کردند و تا آخرین نفس و قطره خون خود در راه ولایت و اسلام جانفشانی کردند،خاطرنشان کرد: سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) منشاء خیر و برکات بسیاری برای مردم بودند و رسول مکرم اسلام در حدیثی، امام حسین(ع) را زینت زمین و آسمان خطاب کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: امام زین العابدین(ع) که بازمانده کم سن و سال واقعه عظیم عاشورا بود، دشواری های زیادی را بعد از عهده داری رهبری امت اسلامی داشت.

وی افزود: دشمنان مبارزه با توحید و ولایت را آغاز کرده بودند و امام سجاد(ع) تداوم نهضت امام حسین (ع) را در کربلا به عنوان اصلی ترین محور فعالیت در دوران امامت خود قرار دادند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات