سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۷۶ هزار مسافر ازطریق پایانه های مسافربری سنندج  جابجا شدند

سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۷۶ هزار مسافر ازطریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شدند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از  جابجایی بیش از سه میلیون و۳۷۶ هزار مسافر از  طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر یک میلیون و ۹۸۵ هزار و۲۴۷ مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و ۳۹۰ هزارو ۸۳۴ مسافر به صورت برون استانی  جابجا شده اند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران آمار ورود و خروج سال ۹۷ مسافران را از پایانه های مسافربری شهر سنندج اعلام کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمال غرب  است.

مهندس امیر جمشید نژاد بیان کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود که همانا سفری ایمن و آرام برای مسافران و شهروندان بوده تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مسافراز طریق پایانه مسافربری سنندج   با ۱۳۶ دستگاه اتوبوس و ۱۶۲ دستگاه مینی بوس و ۳۴۹ دستگاه سواری در قالب ۲۴ تعاونی  جابجا می شوند.

وی از جابجایی بیش از سه میلیون و ۳۷۶ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد مسافر یک میلیون و ۹۸۵ هزار و۲۴۷ مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و ۳۹۰ هزارو ۸۳۴ مسافر به صورت برون استانی  جابجا شده اند.

مهندس جمشید نژاد عنوان کرد: سال گذشته ۸۸۴ هزار و ۸۸ مسافر با اتوبوس ،یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۱۹۸ مسافر با مینی بوس ویک میلیون و  ۱۲۸ هزار و ۸۲۵ مسافر هم با خودرو سواری جابجا شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات