پاسداران بزرگترین قربانیان تروریسم

پاسداران بزرگترین قربانیان تروریسم

موفقیت های روزافزون سپاه در خاورمیانه رمز اقدامات جنون آمیز ترامپ است.

از روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده نزدیک به ۴۰ سال می گذرد. در آن برهه حساس که انقلاب تازه به پیروزی رسیده و نوپا بودن آن چشم طمع قدرتهای استکباری را برای بلعیدن آرمانهای انقلاب و از بین بردن نظام اسلامی به سمت کشورمان متوجه کرده بود، این دوراندیشی آن پیر فرزانه و معمار کبیر انقلاب بود که بقای انقلاب و جمهوری اسلامی را با تشکیل سپاه تا انقلاب مهدی تضمین کرد.

سپاه از همان روزهای نخستین کمر همت به پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردها و آرمانهای آن کرد. روزی به مبارزه با سلطنت طلبان، منافقان و جریانهای انحرافی رفت و روزی دیگر با پشتیبانی مردم به رویارویی با ترویست های حزب دمکرات کردستان که منطقه غرب و شمالغرب را جولانگاهی برای خود قرار داده بودند، پرداخت و آنها را تار و مار کرد.

در همه این مدت سپاه و پاسداران عزیز خد بزرگترین قربانیان تروریسم مورد حمایت از سوی کشورهای استکباری بودند و در مواجهه  با سلطنت طلب ها، منافقین و تروریست های دمکرات چه بسیار انسانهای شریفی که ترور نشده و با دسیسه شوم شیطان صفتان جانشان را از دست ندادند.

با شروع جنگ تحمیلی علیه کشورمان رزمندگان اسلام در قالب سپاه پاسداران جهت دفاع از انقلاب و کشور  به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و با جان نثاری های بی همتا، درس عبرتی فراموش نشدنی به رژیم بعث و کشورهای عربی و غربی حامی آنها داند و در این راه صدها هزار شهید، جانباز، مفقودالاثر و اسیر دادند تا به انقلاب خدشه ای وارد نشود.

با اتمام جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و جهاد علمی آغاز شده بود که سپاه با اخلاصی که زیبنده این نیروی فداکار است در تمامی زمینه ها از اقدامات عمرانی و زیرساختی گرفته تا بخشهای دانشگاهی، هنری، فرهنگی، ورزشی و ... ورود کرد و جای بسیاری از خلاهای موجود را با درایت و تدابیر خود پر کرده و موفقیت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آورد و ایران اسلامی را به سمت قله های پیشرفت و توسعه هدایت کرد.

در این دوران علاوه بر این اقدامات، سپاه همچنان به استحکام مواضع دفاعی و اتخاذ تدابیر امنیتی و نظامی و پیشرفت در این برهه ها همت ویژه گمارد و کشورمان را به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان و قدرت نخست منطقه از منظر نظامی تبدیل کرد و همزمان در گوشه و کنار مرزهای کشور پهناورمان هرجا که ایادی استکبار سعی در آشوب و بلوا داشتند همانند سد محکمی شد که نفوذناپذیر گشت در برابر تروریستهای پژاک و جیش شیطان و همچنین هر آنکس که بخواهد امنیت پایدار کشور را حتی ذره ای خدشه دار کند.

اینها فقط گوشه ای از اقدامات جهت پایداری انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران بود اما ماموریتهای سپاه منطقه ای و جهانی بود و با تهدید شدن امنیت کشور در آن سوی مرزها و در کشورهای منطقه این پاسداران جان بر کف بودند که به لبنان، عراق و سوریه و هرجا که نیاز باشد شتافتند و خون خویش را نثار انقلاب کردند تا پایداری آن را شاهد و با شهید شدن در برابر سیدالشهدا(ع) در روز قیامت سربلند شده و با وی محشور شوند.

سپاه پاسداران امروز و در طی دوران چهل سالگی خود طومار تروریست های داخلی اعم از منافقین، احزاب منحله دمکرات و کومله، جیش شیطان و سایر گروهکها را در هم پیچید و در منطقه نیز به اصلی ترین شکارچی ترویست های تکفیری و سلفی تبدیل و عراق، سوریه، لبنان و یمن را از دست آنها رهانید و داعش را که مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی بود را به زباله دان تاریخ فرستاد و در منطقه خاورمیانه به بزرگترین دشمن تروریسم تبدیل شد.

مبارزه با تروریسم اما منتهی به گروهکهای جیره خوار غرب نیز نشد و سپاه پاسداران با علم بر تروریسم دولتی رژیم غاصب صهیونیستی با آنها نیز به مقابله پرداخته و در کشورهای منطقه شکست های مفتضحانه ای را برایشان به ارمغان آوردند که نتیجه ای جز بی آبرویی برایشان نداشت.

آری امروز سپاه بزرگترین دشمن و نابودکننده تروریست های قومیتی، مذهبی و دولتی شده است که از این بسترها برای گسترش عقاید شیطانی خود بهره می گیرند و این به مذاق آمریکای جهان خوار خوش نیامده و اکنون سپاه را بزرگترین مانع در برابر اهداف شوم خود می بیند، چرا که بزرگترین حامی تروریسم اعم از منافقین، احزاب منحله دمکرات، کومله و پژاک، داعش، القاعده، النصره و صهیونیسم جهانی آمریکاست و بزرگترین دشمن این تروریست ها نیز سپاه پاسدارانی است که به امام خامنه ای(مدظله العالی) اقتدا می کند و در راه اسلام راستین هیچ ترس و خوفی به خود راه نمی دهد.

اما سپاه نیز همان نیروی چهل سال پیش نیست و امروز سپاه گسترش یافته و در کشورهای منطقه احزاب و گروه های آزادی خواه و ضد استکباری تشکیل یافته که با تاسی از سپاه پاسداران و با الهام گرفتن از این نیروی مخلص و با تقوا حرکت می کنند که در سوریه، عراق، لبنان و یمن شاهد آن هستیم.

همانهایی که مولا و مقتدایشان را سیدعلی خامنه ای می دانند و این همه اخلاص و ایمان به رهبری واحد، یعنی نیرویی شکست ناپذیر، زیرا فرماندهی معظم این نیروها شخصی هستند که با هیچ یک از شاخصه های نظامی گری و دکترین های سیاسی و نظامی نمی توان  بررسی شان کرد و ایشان فرمانده دلها هستند و پاسداران انقلاب اسلامی در ایران و کشورهای منطقه گوش به فرمان ولی فقیه و آقا و رهبرشان هستند تا با یک اشاره هست و نیست استکبار و صهیونیسم  بین الملل را در منطقه نابود کرده و به زباله دان تاریخ بفرستند.

آری سپاه فلسفه وجودی تروریسم در منطقه و همچنین سیاستهای استکباری را به چالش جدی کشیده است و بازیهای سیاسی و دادن عناوین جعلی به این نیروی عظیم مردمی نمی تواند کوچکترین خللی در اراده و همت آنها بگذارد و  موفقیت های روزافزون سپاه در منطقه خاورمیانه رمز اقدامات ترامپ دیوانه است و این مهم ترامپ را دچار روانپریشی کرده است.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات