رینگ حفاظتی غرب اصفهان کلید رفع مشکل ترافیکی بزرگراه خرازی

رینگ حفاظتی غرب اصفهان کلید رفع مشکل ترافیکی بزرگراه خرازی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: رفع مشکل ترافیک بزرگراه شهید خرازی نیازمند اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

علیرضا صلواتی اظهار کرد: در سال جدید به منظور رفع مشکلات ترافیکی بزرگراه شهید خرازی اقدامات مناسبی از جمله ایجاد حلقه حفاظتی و احداث معابر فرعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: احداث محور خیابان ۴۵ متری شهر اصفهان، مصوب کمیسیون ماده پنج جزء سیاست‌های کمکی بزرگراه خرازی به منظور کاهش ترافیک آن است که در این راستا معابری به صورت شاخه‌ای و به موازات محور خیابان آتشگاه، خیابان اشرفی اصفهانی و خیابان امام خمینی احداث می‌شود تا ترافیک این خیابان‌ها به معابر جدید منتقل شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: اصلاحات هندسی برای رفع مشکلات ترافیکی بزرگراه شهید خرازی و همچنین افزایش خطوط تردد نیز از دیگر برنامه‌ها برای کنترل ترافیک بزرگراه است.

صلواتی تاکید کرد: راه حل اساسی برای بزرگراه خرازی احداث حلقه حفاظتی غرب است که موجب کاهش بار ترافیکی و انتقال آن به غرب شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل انطباق رینگ دوم و سوم بر روی یکدیگر در محدوده بزرگراه شهید خرازی همچنین محدودیت‌های طبیعی ناژوان و آتشگاه به منظور حفظ فضای سبز و دخالت کمتر، محدودیت و فقر شبکه معابر در غرب شهر اصفهان ایجاد شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات