پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار

متن پیام بدین شرح است:
روز مبارک سوم شعبان المعظم، خجسته سالروز ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان و بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ، یادآور رشادت های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشورا است،حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه ای معنوی و حماسی باعث شد تا اسلام و شیعه در عرصه جهانی متعالی بماند.
در تاریخ بی نظیر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با الگو برداری از فرهنگ  ناب عاشورا توانست تا ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله های کربلایی باشد.
بی شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همواره بر دفاع از آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) اهتمامی جدی ورزیده اند.
بدین وسیله ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار را حضور پاسداران جان برکف ایران اسلامی به ویژه پاسداران گرانقدر شاهین شهر تبریک و تهنیت عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) سربلندی و سرافرازی روز افزون آنان را خواستاریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات