در سال گذشته بیش از ۱۴۸هزار سفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است

در سال گذشته بیش از ۱۴۸هزار سفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین؛ محمدحسینی افزود: در این مدت ۱۶ هزار و ۹۹۵ سفر از طریق اتوبوس، ۱۲۰ هزار و ۲۲۷ سفر از طریق مینی بوس و سواری کرایه‌های برون شهری مجاز و ۱۱ هزار ۳۴۰ سفر به صورت دربستی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری گفت: ۲ میلیون و ۵۴ هزار و ۵۰۰ مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در سال ۹۷ جابجا شدند.

وی تصریح کرد: بیشترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای شمال، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، اهواز و کرمانشاه بوده است.

این مسئول اظهار کرد: تمام تلاش این سازمان افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان مسافر است و رشد و گسترش امکانات رفاهی برای مسافران در سال آینده از مهم‌ترین اولویت کاری این سازمان است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: مسافران در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبود، می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن ۳۳۵۵۱۲۲۵ و شماره پیامک ۳۰۰۰۶۰۴۴۵۵۱۲۲۵ با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان بگذارند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات