به مناسبت اعیاد شعبانیه

به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رشت
به مناسبت اعیاد شعبانیه
به مناسبت اعیاد شعبانیه
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - سید امیر حسین علوی با صدور پیامی، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه سالروز میلاد با سعادت سرور شهیدان امام حسین (ع) ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
ماه شعبان یکی از ماه های شریف و منسوب به پیامبر اکرم (صَلَّى اللهِ عَلِیهِ وَ آله و سلّم) ماه مغفرت، عبادت و بندگی است.
ایامی خجسته همراه با فروغ ولادت با سعادت اسطوره شرافت و آزادگی و پاسدار دین اسلام و تشیع، سید الشهدا و نام گذاری آن به عنوان روز پاسدار و ولادت الگوی جوانمردی، قمر بنی هاشم اباالفضل العباس و نامگذاری آن به عنوان روز جانباز و همچنین ولادت با برکت پیام آور کربلا، سید الساجدین ماهی پر ارج و شریف و مملو از نور و رحمت الهی است.
هنگامی که نام این سه بزرگوار از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام را به زبان می آوریم، قلبهایمان سرشار از شکوه و عظمت می شود. شکوهی که بر گرفته از زیبایی بندگی در برابر پروردگار عالم و عظمتی که به بزرگی حادثه دشت کربلا است.
اینجانب، میلاد باسعادت سه اختر رحمت و کرامت حضرت ابا عبدالله حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و از خداوند بزرگ مسئلت دارم تا ادامه دهنده راه ائمه هدی جهت وصول به مقام عبودیت و آزادگی باشیم.
سید امیر حسین علوی
رییس شورای اسلامی شهر رشت
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات