بازدید مهندس شفیعی شهردار اراک از سازمان مدیریت حمل و نقل وبار ومسافر

بازدید مهندس شفیعی شهردار اراک از سازمان مدیریت حمل و نقل وبار ومسافر

مهندس شفیعی شهردار اراک با حضور در ساختمان های شماره یک و دو سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ضمن تبریک سال نو به همکاران سازمان، از نزدیک در جریان روند کاری این مجموعه خدمات رسان قرار گرفت .
وی طی نشستی با مدیریت این سازمان، ضمن ابراز رضایت از وضعیت فعلی ساختمان سازمان، بیان داشت: ساختمان های اداری سازمان ها و مناطق شهرداری اراک می بایست در خور شان شهروندان و نام اراک باشد و باید به سمتی پیش رفت که ساختمان های اداری تلفیقی از ساختمان مدرن همراه با معماری تاریخی باشد و این اقدام می تواند در نگرش شهروندان تاثیر بسیار مثبت داشته باشد .
وی ادامه داد: سازمان های تابعه شهرداری می بایست اعتماد شهروندان را جلب نمایند و تحقق این اعتماد، مستلزم شفاف سازی ، اعتماد سازی و همراهی با مردم می باشد و در این خصوص شهروندان باید در تمامی فعالیت های شهرداری مشارکت داشته باشند.
شهردار اراک همچنین نسبت به تکریم حقوق شهروندی و مراجعین به شهرداری تاکید نمود و بیان داشت: کلیه مناطق و سازمان های شهرداری در خصوص شفاف سازی باید اقدام نموده و تمام ضوابط را قبل از مراجعه، به اطلاع شهروندان برسانند.
در ادامه این بازدید ساختمان شماره دو سازمان (واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی ) نیز مورد بررسی قرار گرفت و شهردار اراک طی نشست با مسوولین این واحد، ضمن اشاره به خدمات بی منت عوامل اجرایی اتوبوسرانی به ویژه رانندگان اتوبوس، بر لزوم توجه جدی به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، ایجاد مسیرهای بی آرتی ، اتوبوسرانی و هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی تاکید نمود.
مهندس شفیعی در پایان، ناوگان حمل و نقل عمومی را به عنوان مهمترین بخش خدمات رسان شهرداری نام برد و توصیه نمود که عوامل اجرایی حوزه حمل و نقل عمومی با تلاش حداکثری، خدمات مناسب و در شان شهروندان ارایه نمایند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات