اجرای طرح بهینه سازی بیش از ۲۰ هزار متر شبکه توزیع برق ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع سمنان، مهدی پاک طینت با اشاره به این که ۱۷ هزار و ۵۴۷ متر شبکه ۲۰ کیلوولت اصلاح گردیده گفت: بهینه سازی دو هزار و ۷۳۹ متر شبکه فشار ضعیف از جمله اقدامات اجرائی شده به شمار می رود.
وی با بیان این که طرح توسعه دو هزار و ۸۰۴ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در شهرستان سرخه به انجام رسیده افزود: شش هزار و ۱۵۹ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی نیز در این شهرستان دایر شده است.
وی همچنین با ابراز این که ۱۶ ایستگاه هوائی توزیع برق جدید به قدرت یک هزار و ۱۰ کیلوولت آمپر در سال قبل نصب و بهره برداری شده بیان داشت: احداث یک هزار و ۹۷۵ متر کابل خودنگهدار، به عنوان دیگر فعالیت های صورت گرفته محسوب می شود.
پاک طینت اضافه کرد: در راستای اجرائی کردن ۳۲ پروژه عمرانی برق رسانی در زمان مذکور، مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
وی یادآور شد: احداث شش هزار و ۱۵۳ متر شبکه فشار متوسط هوائی و هفت دستگاه ترانس با ظرفیت ۴۳۵ کیلوولت آمپر جهت تامین برق ایستگاه گاز، دو حلقه چاه آب، غار مغار افتر، یک واحد مرغداری و مزرعه و یک پروژه در روستای لاسجرد و همچنین نصب و اصلاح دو دستگاه پست زمینی اشتراک های معدنی و صنعتی، از اهم برنامه های انجام شده این مدیریت در سال ۹۷ است.
وی اعلام کرد: برقراری چهار هزار و ۴۴۴ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی و نصب دو دستگاه ترانس به قدرت ۵۵۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق مراکز صنعتی خیابان محرم، دایر کردن یک دستگاه پست زمینی در منطقه تلخ آب جهت تامین برق مشترکان و احداث یک دستگاه  بوستر، از جمله برنامه های پیش بینی شده سال جاری برای شهرستان سرخه به شمار می روند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات