بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از اردوگاه اسکان موقت ثامن الائمه اهواز/ جمالی نژاد: ارسال تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و اقلام امدادی به خوزستان ادامه دارد

بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از اردوگاه اسکان موقت ثامن الائمه اهواز/ جمالی نژاد: ارسال تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و اقلام امدادی به خوزستان ادامه دارد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از اردوگاه اسکان موقت ثامن الائمه در جاده اهواز حمیدیه بازدید و و با اشاره به ضرورت آمادگی دستگاه های مسوول برای انتقال ساکنان به نقاط ایمن در صورت وفوع حوادث احتمالی از استمرار اعزام ماشین آلات فنی و عمرانی و تجهیزات امدادی از استانها به خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های  کشور، مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از اردوگاه اضطراری ثامن الائمه اعلام کرد: این اردوگاه در جاده اهواز حمیدیه برپا شده تا ساکنان درمعرض خطر روستاهای حمیدیه ودشت آزادگان را در آن اسکان موقت بدهند و ظرفیت آن چهار هزار نفر است و ۲۰۰ چادر توسط هلال احمر در آن نصب و ظرفیت آن نیز کامل شده است.

وی افزود: اردوگاه دارای آشپزخانه برای پخت غذای گرم، سردخانه برای نگهداری موادغذایی، چادر های مشاوره، ایستگاه سلامت، وهمچنین موکب برای توزیع برخی مواد غذایی است و ۲۰ نفر در آن مشغول خدمت به مردم هستند.

جمالی نژاد در ادامه با بیان اینکه اعزام ماشین آلات عمرانی و تجهیزات امدادی برای کمک به استان خوزستان همچنان با جدیت در حال انجام است، اعلام کرد: از استان فارس تا روز۲۱ فروردین ۷۶ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین شامل ۵۲ دستگاه کامیونت، ۳ دستگاه گریدر، ۱۳ دستگاه لودر و ۸ دستگاه بیل مکانیکی به خوزستان ارسال شده است.

رئیس کارگروه تامین و توزیع ماشین آلات سازمان مدیریت بحران با اشاره به اهتمام استان خوزستان به ایجاد دیواره های موقت برای مقابله با ورود سیلاب به شهرها ادامه داد: در ۲۲ فروردین ۲۵ هزار گونی، ۴۰۰ بیل دستی و ۱۰ کمپرسی دیگراز استان کرمان به خوزستان ارسال شده است.

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در ادامه با اشاره به اعزام ۲ تریلی و ۴ کامیون اقلام زیستی از استان آذربایجان غربی به خوزستان افزود: این اقلام شامل چادر، پتو، گالن آب، فرش، موکت، چراغ والور و ... بود و با وجود اینکه استان آذربایجان غربی از استانهای معین خوزستان نمی باشد اما حس همدلی مردم اقصی نقاط کشورمان همچنان چون سیلی به سمت هموطنان سیلزده استان خوزستان روان است و اعزام اقلام امدادی و کمک های مردمی از تمام استانها به خوزستان ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات