ارسال کمک های استان آذربایجان غربی به مناطق سیل زده لرستان، گلستان و ایلام

ارسال کمک های استان آذربایجان غربی به مناطق سیل زده لرستان، گلستان و ایلام

دبیر کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: از زمان وقوع سیل در استانهای کشور کمک های مختلفی از سوی استانداری آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه و هلال احمر و کمته امداد این استان به مناطق آسیب دیده استان های گلستان، لرستان و ایلام ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مجید عبدالهی در این زمینه اظهار کرد: بر اساس اعلام استانداری آذربایجان غربی تاکنون ۵۵ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات سبک و سنگین به شهرهای سیل زده استان لرستان ارسال و ۱۲۳ نفر نیز برای امدادرسانی به این استان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: ۲۴ دستگاه کامیون اقلام زیستی شامل بسته غذایی، نان، ۱۰ تن گوشت قرمز منجمد، اقلام بهداشتی، پتو، کفش، البسه و موکت، آب معدنی، چکمه و ... نیز از طرف استان آذربایجان غربی به لرستان ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ۴ دستگاه تانکر و اقلام زیستی شامل: چادر، پتو، بسته غذایی یک ماهه و تانکر آب از استان آذربایجان غربی به استان ایلام ارسال شده است.

عبدالهی اضافه کرد: کمک هایی هم از هلال احمر و شهرداری ارومیه و استان آذربایجان غربی شامل بیش از ۱۰کامیون اقلام زیستی،۱۰ کامیون مواد عذایی، پوشاک، لوازم بهداشتی و یک دستگاه خودرو سنگین و کمک های نقدی مردمی به استان گلستان اعزام شده است.

وی تصریح کرد: کمک های دیگری نیز از استان آذربایجان غربی در حال ارسال به مناطق سیلزده می باشد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات