برای حفظ تیم فوتبال به شورا برنامه می دهیم/ ورزش موضوعی مهم در جامعه است

برای حفظ تیم فوتبال به شورا برنامه می دهیم/ ورزش موضوعی مهم در جامعه است

ایرج شهین باهر شهردار تبریز در حاشیه دیدار تیم های فوتبال شهرداری تبریز و شهرداری  با خبرنگار شهریار ، با اعلام مطلب فوق گفت: امسال متاسفانه نتوانسته ایم حمایت لازم را از تیم فوتبال شهرداری تبریز داشته باشیم اما با وجود این مشکلات، چون شاکله این تیم صد درصد بومی است، در بازی های خود در فصل جاری لیگ دسته اول با تعصب و غیرت بازی کرده و امیدواریم این تیم در ادامه بتواند سهمیه شهرمان را در لیگ یک حفظ کند.

وی در خصوص اینکه آیا شهرداری تبریز برای سال آینده تیم داری می کند یا خیر، تصریح کرد: هنوز برای سال آینده تصمیم گیری قطعی نشده اما یک سری برنامه هایی داریم که در شورا طرح کنیم تا اگر دوستان در شورای شهر قبول کنند، کارهایی را در خصوص ادامه تیم داری در شهرداری انجام دهیم. هدف ما این است که تیم بلاتکلیف نماند و خدای نکرده منحل نشود و به هر شکل ممکن این تیم را حفظ کنیم.

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به بحث ورزش، گفت: در حفظ تیم فوتبال شهرداری تبریز، حتما از اعضای ورزشی شورای اسلامی شهر کمک می گیریم چراکه این عزیزان اهل ورزش هستند و می دانند که موضوع ورزش در جامعه بخصوص در بین جوان ها امری لازم است. ما می خواهیم جوانان فوتبالیست شهرمان به وجود تیمی که از بومی ها و جوان ها حمایت می کند، همچنان امیدوار باشند و به فوتبال خود در سطح حرفه ای ادامه دهند.

وی افزود: حفظ تیم فوتبال شهرداری تبریز برای کسانی که می دانند ورزش چیست، بسیار مهم است و ما حتما از این عزیزان ورزشی عضو شورای اسلامی شهر تبریز کمک می گیریم.

شهین باهر که نظاره گر دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر بود، در خاتمه عنوان کرد: امسال در بحث تیم داری یک سری مشکلات داشتیم اما با این حال نمی خواستیم سهمیه دسته یک را از دست بدهیم. با توجه به بازی مهم و حساس با تیم شهرداری ماهشهر، من خودم شخصا با بازیکنان و اعضای تیم صحبت کردم تا آنها در این بازی با آمادگی و روحیه بالایی ظاهر شوند و نتیجه خوبی بگیرند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر دیروز در حضور حدود دو هزار هوادار مشتاق ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برابر تیم شهرداری ماهشهر به نتیجه مساوی سه بر سه دست یافت. با این یک امتیاز، تیم شهرداری تبریز ۲۵ امتیازی شد و یک پله در جدول مسابقات صعود کرد تا با یک بازی کمتر و هم امتیاز با تیم کارون اروند خرمشهر، بالاتر از اروند و شهرداری ماهشهر قعرنشین، در رتبه چهاردهم قرار گرفته و امیدوار به بقا در لیگ یک باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات