اجرای نقاشی دیواری کودکان اوتیسم بر روی دیوارهای منطقه دو

شهرداری منطقه دو با همکاری انجمن آوای فرشتگان برگزار می‌کند:
اجرای نقاشی دیواری کودکان اوتیسم بر روی دیوارهای منطقه دو

شهردار منطقه دو شهر کرمان، از اجرای کار گروهی و نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم (اختلال در خود ماندگی) بر روی دیوار خیابان شهید علی ضیاء در روز جمعه، ۲۳ فروردین سال جاری ساعت ۱۶ الی ۱۹ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی سعیدی با اشاره به اینکه ماه آوریل (فروردین) از سوی نهادهای جهانی مرتبط با اوتیسم به عنوان ماه اطلاع‌رسانی در زمینه این اختلال نامگذاری شده است، گفت: این کار به منظور آشنایی شهروندان با بیماری اوتیسم و جلب توجه جامعه به نیازهای روحی کودکان مبتلا به این بیماری، با همکاری انجمن آوای فرشتگان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه کودکان اوتیسم در آخرین روز هفته‌ی جاری، افکار و آرزوهای خود را بر روی دیوار انتهای خیابان شهید علی ضیاء ترسیم می‌کنند، افزود: آگاهی مردم از اوتیسم بسیار پایین است، اما می‌توان به بهانه برگزاری چنین برنامه‌هایی اطلاعات و آگاهی مردم در این خصوص را بالا برد.
سعیدی خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرداری منطقه دو تصمیم گرفته اقداماتی هر چند کوچک در زمینه آشنایی شهروندان با اوتیسم انجام دهد تا ضمن آشنایی بیشتر با این اختلال عصبی، تلاش کنیم این کودکان نیز از زندگی طبیعی و زیبایی‌های آن لذت ببرند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۶۵۵.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات