آغاز عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت مشگین شهر

به گزارش پایگاه خبری توانیر؛در مراسم کلنگ زنی این پروژه که با حضور دکتر ندایی معاون- سیاسی امنیتی استاندار اردبیل، مهندس طرزطلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروگاههای حرارتی کشور، دکتر ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و صنعت برق ترتیب یافت، دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان اهداف و مشخصات پروژه را برای حاضرین تشریح کرد.

وی تامین بار متقاضیان نیروی برق به ویژه متقاضیان صنعتی، کشاورزی و خانگی، بهبود کیفیت برق رسانی، کاهش افت ولتاژ و کاهش خاموشی در منطقه را از جدیدترین اهداف این پروژه ذکر کرد.

در این مراسم همچنین معاون سیاسی- امنیتی استاندار اردبیل نیز احداث این پروژه را با توجه به اهمیت و موقعیت آن برای توسعه زیرساختی استان بسیار مهم قلمداد کرد.

دکتر ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز رضایت از برق منطقه ای آذربایجان، این پروژه را برای ارتقاء جایگاه صنعتی و گردشگری منطقه و به ویژه شهرستان مشگین شهر مهم ارزیابی کرده و ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبارات لازم، پست ۲۳۰ کیلوولت مذکور به صورت فازبندی به موقع مورد بهره برداری قرار گیرد.

EndFragment


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات