لزوم رفع مشکلات باقی مانده در حوزه حقوق شهروندی در شهرداری تاکستان

لزوم رفع مشکلات باقی مانده در حوزه حقوق شهروندی در شهرداری تاکستان

لزوم رفع مشکلات باقی مانده در حوزه حقوق شهروندی در شهرداری تاکستان

رضا طاهرخانی سرپرست شهرداری تاکستان در مصاحبه با تیم رسانه ای اخبار مدیریت شهری بر لزوم افزایش اهتمام، تمرکز و توجه مدیران و مسئولان ارشد بر روی مسائل حقوق شهروندی تاکید نموده و گفت: متاسفانه سطح رضایتمندی شهروندان از وضعیت حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی مطلوب نیست و باید کارهای فرهنگی و عملی بیشتری در این خصوص صورت پذیرد.

وی افزود: فرایندهای خدمت رسانی به شهروندان در شهرداری تاکستان به خصوص در حوزه امور فنی و ساختمانی همچنان سنتی است و به اصلاح جدی و فوری احتیاج دارد .

طاهرخانی با بیان اینکه هیچ گاه با کار انفرادی نمی‌توان سیستم خدمت رسانی را در یک سازمان متحول ساخت خاطر نشان کرد: انجام اصلاحات مذکور، عزم جدی همه مدیران و نیروهای زحمتکش شهرداری را طلب می‌کند .



سرپرست شهرداری تاکستان یادآور شد: شهرداری تاکستان در راستای پاسداری از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع نسبت به اجرای بسیاری از آیتم های مورد نیاز از جمله وجود صندلی، آبسرد کن، وسایل گرمایشی و ... در ساختمان های مختلف، نصب تابلوهای راهنمای ساختمان ها در محوطه و روی دیوار ساختمان ها، نصب صندوق های انتقادات و پیشنهادات و رسیدگی به شکایات، مناسب سازی محوطه شهرداری جهت رفاه حال شهروندان توان‌یاب و ... اقدام نموده است اما تا رسیدن به شرایط مطلوب و در شان شهروندان شریف شهر تاکستان فاصله بسیاری وجود دارد که باید با برنامه ریزی و اقدامات گام به گام نسبت به رفع موانع، مشکلات و کمبودها اقدام نمود .

وی اظهار داشت: پیگیری راه اندازی نرم افزار و سامانه ۱۳۷، راه اندازی نرم افزار میز خدمت و همچنین ارتقاء و تحول نرم افزارهای فنی و شهرسازی که خدمت رسانی در این حوزه را با تحول عظیمی مواجه خواهد کرد از جمله برنامه های پیش روی واحد انفورماتیک،  میز خدمت و حقوق شهروندی شهرداری تاکستان است .

طاهرخانی در پایان با اشاره به بررسی نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردمی در شش ماهه دوم سال ۹۷ که از طریق صندوق های انتقادات و پیشنهادات دریافت گردیده، گفت: بزودی نتایج این بررسی مورد تحلیل و ریشه یابی قرار گرفته و جهت اطلاع شهروندان گرامی منتشر خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات