جشن همدلی در شهرک سعدی با حضور هنرمندان ملی برگزار شد

جشن همدلی در شهرک سعدی با حضور هنرمندان ملی برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه «جشن همدلی» با حضور گسترده اهالی شهرک سعدی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، ابراهیم گشتاسبی راد اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه «جشن همدلی شهرک سعدی» با هدف ایجاد فضای نشاط اجتماعی پس از پایان یافتن حادثه سیل و با نگاه قدردانی از مهربانی و همدلی مردم شیراز برگزار شد.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: در این برنامه جمعی از هنرمندان ملی و شیرازی حضور داشتند که همکاری و مشارکت آنها نشان دهنده همدلی تمام مردم ایران با شهر شیراز و حادثه دیدگان اتفاق اخیر است.
جمشید رضایی، معاون فرهنگی، هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز گفت: «جشن همدلی شهرک سعدی» برنامه‌ای سه ساعته بود که با حضور افتخاری هنرمند ملی «حمید ماهی صفت» و دیگر هنرمندان شیرازی از جمله سیدمحسن خیراندیش (نوازنده نی)، داوود زارع مهذبیه(خواننده)، علی مطلق (خواننده پاپ) و با اجرای بهرام سلمانی (هنرمند خوب و مجری توانمند شیراز) برگزار شد.
به گفته وی حمیدماهی صفت پیش تر در زمان حادثه سیل از شهرک سعدی و خانواده های سیل زده شیراز بازدید و ضمن ابراز هم دردی با حادثه دیدگان، با اعلام آمادگی برای اجرای این برنامه شاد، مجموعه شهرداری شیراز را در جهت ایجاد فضای شادی و نشاط اجتماعی در آن منطقه همراهی کرد.
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز عنوان کرد: «جشن همدلی» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری موسسه مردم نهاد کانون فرهنگی آوای فرهنگ و هنر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز جمعه ۲۳ فروردین ماه در ورزشگاه شهدای شهرک سعدی با حضور شهروندان شریف این محله برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات