در سال گذشته به ۶۲ هزار درخواست رایانه ای کارکنان شهرداری قزوین توسط کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسخ داده شد
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛ اسفندیاری گفت: بیشترین درخواستهای نرم افزاری کارکنان، در خصوص اتوماسیون مالی (رایورز) و اداری، رفع ایراد در به روز رسانی پرتال شهرداری قزوین و حوزه های تابعه، سیستم جامع شهرسازی و نرم افزار ۱۳۷ بوده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: ۱۴ هزار مورد مربوط به رفع اشکال نرم افزاری و سخت افزاری، یک هزار و ۲۰۸ مورد ارتقاء نرم افزاری، ۸۱۷ مورد سرویس و نگهداری پیشگیرانه (PM) و ۱۷۵ مورد ارتقاء سخت افزاری در جهت افزایش طول عمر سیستم های کامپیوتری شهرداری قزوین انجام شده است.
رییس سازمان فاوای شهرداری قزوین در ادامه اظهار داشت: در حوزه شبکه و زیرساخت ارتباطی، اغلب درخواستهای کارکنان در خصوص قطعی شبکه و اینترنت، تعریف کاربران جدید در شبکه داخلی شهرداری قزوین، اختصاص سیم کارت های داخلی به کارکنان بوده که در کوتاهترین زمان ممکن پوشش داده شد.
اسفندیاری در پایان خاطرنشان کرد: در راستای کاهش عبور و مرور و صرفه جویی در مصرف انرژی اغلب این درخواست به صورت غیر حضوری و از راه دور مرتفع شده اند.
پایان پیام.
نظرات