یک هزار و ۲۳۱ میت در آرامستان بهشت محمدی خاکسپاری شدند

یک هزار و ۲۳۱ میت در آرامستان بهشت محمدی خاکسپاری شدند

رییس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج از خاکسپاری یک هزار و ۲۳۱ میت در آرامستان بهشت محمدی خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد ۷۳۱ نفر مرد و ۵۰۰ نفر زن بودند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رییس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران  آمار متوفیان سال گذشته را اعلام نمود.

رییس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج عنوان کرد: سال گذشته تعداد یک هزار و ۲۳۱ میت در آرامستان بهشت محمدی دفن شدند که از این تعداد ۷۳۱ نفر مرد و ۵۰۰ نفر زن بودند.

توفیق سرفراز گفت: در سه ماهه اول سال گذشته ۲۷۲ نفر خاکسپاری شدند که ۱۷۲ نفر مرد و ۱۰۰ نفر زن و در سه ماهه دوم ۳۱۹ میت شامل ۱۹۸ مرد و ۱۲۱ زن بوده است.

وی افزود: در پاییز نیز ۲۸۶ میت شامل ۱۶۳ مرد و ۱۲۳ زن و  در سه ماهه آخر نیز ۳۵۴ میت دفن شدند که ۱۹۸ نفر مرد و ۱۵۶ نفر زن بودند.

وی اعلام کرد: دی ماه سال گذشته با ۱۲۸ میت بیشترین متوفی و مهر ماه با ۸۶ نفر کمترین میت خاکسپاری شد.

سرفراز همچنین بیان کرد:  سال گذشته تعداد ۴۳۰۰ عدد سنگ لحد در سازمان تولید شده است و تعداد ۱۲۶۰ سنگ مزار برای متوفیان نصب شده است.

وی همچنین در طول سال گذشته تعداد یک هزار و ۲۲۰ عدد شناسنامه متوفیان در سازمان آرامستانها باطل شده است.

رییس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج یادآور شد: گلکاری فضای سبز محوطه سازمان، رفت و روب و نظافت کلیه قطعات آرامستان، احداث میدان در ورودی آرامستان، ترمیم روشنایی و بازسازی تیرهای برق محوطه سازمان از دیگر اقدامات این سازمان  در سال گذشته بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات