سه انتصاب جدید در معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان

سه انتصاب جدید در معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان


ظهر امروز طی مراسمی سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مدیر خدمات موتوری و نقلیه و مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان معرفی شدند.


به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، طی احکامی از سوی معاون خدمات شهری شهردار کرمان، محمدرضا عسکری به عنوان «سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری»، روح الله مطهری به عنوان «مدیر خدمات موتوری و نقلیه» و علی کردی به عنوان «مدیر واحد خدمات و تاسیسات» شهرداری کرمان معرفی شدند.

متن این احکام به شرح زیر است :

جناب آقای مهندس محمدرضا عسکری
با سلام
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم ضمن حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری» شهرداری کرمان منصوب می شوید.
نظارت بر رفع سد معبر مناطق و نواحی و ساخت و سازهای غیر مجاز، نظارت بر بازارهای سطح شهر و اصناف، همکاری در جمع آوری متکدیان، همکاری در جهت ساماندهی تابلوهای صنوف، تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای انجام کارآمد وظایف و بهبود فعالیت ها و عملکردها، تدوین و بروز رسانی فرآیندهای تحت سرپرستی و همچنین تعریف و پایش شاخص های مرتبط با فرآیندها، هماهنگی و همکاری با کلیه دستگاه ها و نهادهای ذی ربط در زمینه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، بررسی و وبرنامه ریزی در مورد توسعه و توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری به منظور دسترسی عادلانه شهروندان به این خدمات در راستای تحقق عدالت اجتماعی، همکاری در ارائه پیشنهاد و برنامه ریزی در زمینه مسائل اساسی شهری در امر تهیه لوایح و سیاست های شهرداری و انجام سایر امور محوله از اهم وظایف جنابعالی می باشد.

امید است با استفاده از توان  و تجربه خود و با اتکال به خداوند متعال و همکاری سایر پرسنل  در پیشبرد اهداف با رعایت قوانین و مقررات، موفق باشید.



مهدی نیکویی
معاون خدمات شهری


جناب آقای مهندس روح الله مطهری
با سلام

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی بموجب این حکم ضمن حفظ پست سازمانی به سمت "مدیر خدمات موتوری و نقلیه شهرداری کرمان " منصوب می شوید.
نظارت بر تامین خودرهای مورد نیاز و تنظیم نقلیه موتوری و سرویس دهی آنها بین واحدهای شهرداری ،نظارت بر آماده سازی خودروها و ماشین آلات ،هماهنگی و فعال سازی ظرفیت و امکانات موجود،نظارت و هماهنگی در مدیریت جامع تامین ،نگهداری و تعمیرات ماشین آلات ،پیشنهاد ،تدوین و به روز رسانی فرآیندهای تحت سرپرستی و به کارگیری رویکردهای نوین کاری برانجام کارآمد وظایف و بهبود فعالیت ها و عملکردها ،طراحی ،برنامه ریزی و سیاست گذاری در امور مربوطه و انجام سایر امور محوله از اهم وظایف جنابعالی می باشد.
امید است با استفاده از توان و تجربه خود و اتکال به خداوند متعال و همکاری سایر پرسنل در پیشبرد اهداف با رعایت قوانین و مقررات موفق و موید باشید.

مهدی نیکویی
معاون خدمات شهری

جناب آقای مهندس علی کردی
با سلام

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی ضمن حفظ پست سازمانی به موجب این حکم به عنوان «مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری» منصوب می شوید.
برنامه ریزی و پیش بینی مناسب به منظور کنترل، نگهداری وتعمیرات تجهیزات و تاسیسات ، احداث تاسیسات و ارائه خدمات مورد نیاز انجام اقدامات اجرایی، چراغانی و تزئین ساختمانها و میادین و اماکن عمومی متعلق به شهرداری، نظارت بر رسیدگی به کلیه امور تاسیساتی ساختمانهای شهرداری، پیشنهاد ، تدوین و بروز رسانی فرآیندهای تحت سرپرستی و همچنین تعریف و پایش شاخص های مرتبط با فرآیندها برنامه ریزی و بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی، استخراج، مستندسازی ، بروز رسانی اطلاعات و سایر وظایف محوله از اهم وظایف جنابعالی می باشد.

امید است با استفاده از توان  و تجربه خود و با اتکال به خداوند متعال و همکاری سایر پرسنل  در پیشبرد اهداف با رعایت قوانین و مقررات، موفق و موید  باشید.

مهدی نیکویی
معاون خدمات شهری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید entesab۲ ۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید entesab۲ ۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید entesab۳.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات