سیل بیش از سه هزار میلیارد ریال به برق منطقه ای ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: یکهزار و ۶۹۵ دکل برق منطقه ای خوزستان در معرض آبگرفتگی سیل قرار داشت که از این تعداد یکهزار و ۱۴۴ دکل دروضعیت بحرانی قرار دارند و باید به آنها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه ۶ دکل سقوط کرده در سیل نیاز به اصلاح و بازسازی دارند، تصریح کرد: جاده های دسترسی خطوط و فونداسیون دکل ها به دلیل شدت و ماندگاری سیل دچار آبشستگی شدند و باید در همه آنها ترمیم صورت گرفته و جاده های دسترسی بازسازی شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: از ۴۷ پست در معرض آبگرفتگی ۱۸ پست حالت بحرانی داشتند و سیل به بستر و دیوارهای محوطه های آنها نیز خساراتی زده است.

دشت بزرگ انجام اقدامات مقابله ای برای سیل بندی و خاکریزی در اطراف این ۱۸ پست را یکی دیگر از خسارت های شرکت برق منطقه ای خوزستان در سیل اخیر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه همه تلاش برق منطقه ای خوزستان این بوده که خاموشی در شبکه رخ ندهد، تاکید کرد: در شبکه انتقال و فوق توزیع استان هیچگونه خاموشی ناشی از سیل رخ نداده و لازم است در این خصوص از دستگاه هایی که در استحکام بخشی پست ها با ما همکاری داشتند تشکر کنم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات