برگزاری جلسه مدیریت بحران در خصوص بررسی وضعیت آب شرب روستاهای تایباد

برگزاری جلسه مدیریت بحران در خصوص بررسی وضعیت آب شرب روستاهای تایباد

جلسه مدیریت بحران در خصوص بررسی وضعیت آب شرب روستاهای تایباد با حضور سرپرست امور آبفار، کارشناسان و آبداران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در راستای اجرای برنامه ها و اهداف امور آبفار تایباد، جلسه ای در خصوص مباحث مربوط به مشترکین، کنترل کیفی، نگهداری و اجرایی  و مدیرت بحران با آبداران این شهرستان برگزار گردید.

سرپرست امور آبفار تایباد ضمن تشکر از خدمات شرکت تعاونی و آبداران این شهرستان در برگزاری مستمر اینگونه جلسات برای آموزش آبداران تاکید کرده و تامین آب سالم و بهداشتی را وظیفه اصلی این مجموعه عنوان کرد.

سید هادی نمازی در ادامه به بیان دیدگاه ها و سیاستهای کاری شرکت پرداخت و از آبداران خواست در جهت ارائه خدمات بهتر و مفیدتر به مشترکین تلاش نمایند و وظایف محوله را به نحو احسن انجام و نسبت به ارائه دقیق و صحیح اطلاعات اقدام نمایند.

نمازی گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی و مکاتبات متعدد از ستاد استان و فرمانداری در خصوص احتمال وقع سیل در سطح شهرستان ضمن اعلام آمادگی تمامی نیروهای اداری و آبداران در سطح روستاها با استقرار اکیپ ستاد بحران در امور و آبداران در سطح روستاها ضمن پیش بینی نقاط حادثه خیز و پیشگیری از خسارات و به حداقل رسانیدن آن اقدام لازم صورت پذیرد.

وی افزود: مدیریت مصرف بایستی به جد مورد توجّه قرار گیرد و بر رفع به موقع اتفاقات و کنترل سرریز مخازن، راهبری مستمر و دقیق سامانه کلرزن، حفظ میزان کلرباقی مانده در محدوده مطلوب، ثبت نتایج کلر باقی‌مانده در قالب فرم جدید و تحویل به موقع آن در موعد مقرر، آموزش نحوه صحیح آماده‌سازی مواد گندزدا، حفظ و حراست از منابع آبی و خطوط انتقال، مراقبت و حفاظت از مخازن و راهبری صحیح دستگا‌ه‌های کلرزن، تغییر کاربری ها و معرفی انشعابات غیرمجاز در روستاها توسط آبداران تاکید و از آنان درخواست نمود جهت پرداخت به موقع صورت وضعیت ها به ستاد استان تمام تلاش خود را در جهت وصول مطالبات و جذب درآمد به کار گیرند.

سپس هر یک از ناظرین کنترل کیفی، مشترکین و بهره برداری به بیان نکات فنی و ضروری در حوزه کاری خود پرداختند و بر انجام امور محوله به طور صحیح توسط آبداران تاکید نمودند.

در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار نفر در ۳۵ روستای تایباد در قالب بالغ بر ۱۰هزار مشترک تحت پوشش این امور قرار دارند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات