برای ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست آموزش همگانی دراولویت قراردارد

برای ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست آموزش همگانی دراولویت قراردارد



به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست گیلان-سرپرست اداره محیط زیست شهرستان صومعه سرا ازتداوم  آموزش همگانی به منظور ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست دراین شهرستان خبر داد وافزود:  حفاظت از زمین و طبیعت از وظایف دینی و سفارش قرآن می باشد و همه باید از این امانت الهی حفاظت و پاسداری نماییم .
علی اصغر آزاد اظهارداشت : به منظور ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست آموزش همگانی درسال جدیدتداوم داشته است . وی با اشاره به اینکه  مسافران سفرهای انبوه و تردد های پر حجم در تعطیلات نوروز ۹۸ به این شهرستان داشته اند اظهارداشت :  این اداره به منظور اعمال نظارت، کنترل و پایش محدوده ی مناطق تحت مدیریت و پیشگیری و مقابله با بروز مخاطرات احتمالی در عرصه های طبیعی، اقدامات لازم راانجام داد .
علی اصغر آزاد در ادامه افزود: پاکسازی مسیر ورودی شهر صومعه سرا با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان،گشت ویژه در روز طبیعت و توزیع  کیسه های زباله در بین مسافرین نوروزی از جمله ی این اقدامات بودوی اظهارداشت : گشت زنی مستمر اداره ،
اجرای کشیک پرسنل اداره در تمامی روزهای تعطیلات، بازدید و تجلیل از خانواده های معظم شهدا در ایام نوروز، دیدار با فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان ، ازدیگر عملکرد اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا در ایام نوروز بود.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات