آئین تجلیل از جانبازان قطع نخاعی،خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان شهرداری برگزار شد

آئین تجلیل از جانبازان قطع نخاعی،خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان شهرداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حکمت‌اله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این آئین گفت: جامعه امروز امنیت خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی، شهدا و جانبازان است.

داودی افزود: تقدیر از صبر و ایستادگی جانبازان کمترین خدمتی است که می توان به پاس جانفشانی آنان انجام داد، چرا که این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما در جامعه دارند.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع زحمات این دوستان غیر قابل جبران است. آن چیزی که تحت عنوان امنیت و جزیره ثبات در میان کشورهای درگیر مشکلات امنیتی، از آن نام می‌بریم؛ با ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان محقق شده است.

داودی در ادامه به اقدام خبیثانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران، اشاره کرد و گفت: ترامپ به صورت ناخواسته با این اقدام خود، اتحاد و همبستگی مردم ایران را علیه دشمن صدچندان کرد.

وی افزود: در راهپیمایی روز جمعه شاهد آن بودیم که تمام اقشار مختلف مردم با وجود مشکلات موجود در کشور، حضوری گسترده به هم‌رساندند  و با رقم زدن اتحاد و همبستگی، پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

گفتنی است،در آئین امتداد پرواز، از ۱۷ جانباز قطع نخاعی، ۹ خانواده مدافع شهدای مدافع حرم و ۱۹ جانباز شاغل در شهرداری قزوین تقدیر شدند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات