تولید سامانه گردشگری...

تولید سامانه گردشگری...

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد از تولید زیر ساخت سامانه گردشگری الکترونیکی یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، مسعود تاج آبی رئیس سازمان در نشستی با کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از تولید زیر ساخت سامانه گردشگری الکترونیکی یزد خبر داد و گفت: طراحی و تولید چنین زیر ساخت و سامانه مرجعی می تواند برای صنعت گردشگری موتور محرک باشد.

وی افزود: طراحی و تولید ابزار و زیر ساخت های گردشگری الکترونیک باید در تمامی عرصه‌ها، چه در سطح ملی و منطقه‌ای و چه در سطح بین‌المللی مورد توجه برنامه‌ریزان و شرکت های خصوصی قرار گیرد.

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد همچنین از اجرای طرح بارکد های دو بعدی پیرامون ابنیه های تاریخی خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح که با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حال پیاده سازی می باشد اطلاعات مکان های تاریخی را در اختیار گردشگران و بازدید کنندگان قرار می دهد.

تاج آبی تصریح کرد: موضوع گردشگری مجازی مقوله ای پویا و مرتبط با تکنولوژی های نوپا می باشد، این نوع از گردشگری بر پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد و ابزاری است که از طریق آن گردشگر می تواند در کوتاه ترین زمان به اطلاعات لازم دسترسی داشته و جاذبه های گردشگری و ظرفیت های تفریحی یک کشور را شناسایی نماید.

در ادامه این نشست مقرر شد برای همکاری های بین بخشی و هماهنگی با ذینفعان با حوزه های سیاست گذاری، جلسات فنی با حضور اعضای این کمیته ادامه پیدا کند و طی آن برنامه ها و پروژه های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین و اقدامات لازم در راستای تحقق آن صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات