شنا در محدوده سدها و بندهای انحرافی استان مرکزی ممنوع است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی با اعلام اینکه تاسیسات آبی همچون دریاچه سدها محل مناسبی برای شنا نیست، خواستار خودداری همگان از شنا در این مکان ها شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس عزت اله آمره ای تصریح کرد: همه ساله با آغاز فصل گرما و به ویژه در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل، شماری از شهروندان بدون توجه به علایم هشدار دهنده و اطلاعیه های مکرر، در دریاچه سدها و نیز بندهای انحرافی شنا می کنند که این سهل انگاری و بی توجهی، موجب بروز خسارت های جانی و مالی فراوان برای مردم می‌شود .

مهندس آمره ای با تاکید بر این نکته که تاسیسات یاد شده محل مناسبی برای شنا نیست، از شهروندانی که این اماکن را برای تفرج انتخاب می کنند، درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و خانواده شان نسبت به علایم هشدار دهنده توجه جدی داشته باشند .

وی در ادامه از هم استانی های عزیز به ویژه افراد ساکن در حاشیه تاسیسات آبی خواست برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان به تابلوهای هشدار دهنده که با هدف اطلاع رسانی از ممنوعیت شنا و نزدیک شدن به این مکان ها، نصب شده است توجه بیشتری داشته باشند .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی در پایان هشدار داد: در صورت بروز هرگونه حادثه ای، مسوولیت آن متوجه خود اشخاص است و این شرکت در این خصوص هیچ گونه مسوولیتی ندارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات