تقدیر مشترک فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد از سرپرست امور آبفار این شهرستان

تقدیر مشترک فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد از سرپرست امور آبفار این شهرستان

فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد با اهدای تقدیرنامه ای به سرپرست امور آبفار این شهرستان، از وی در جهت تکریم از خاندان معزز شهدا و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در بخش‌هایی از این تقدیرنامه آمده است:

” جناب آقای سید هادی نمازی

ریاست محترم اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان تایباد

شهادت بهترین  طریق رسیدن به اوج نقطه ی انسانیت است که نصیب مردان الهی می شود. آنانی که برای برای دست یابی به شهد شیرینش از لذایز دنیوی می گذرد و جان خویش را تسلیم حق می کنند تا راههای افلاک را بهتر از زمین فرا گرفته و آسمانی گردند. آنان که سعیدند و به سعادت رسیدند چرا که شهیدند و شهادت را از آن خود کردند تا در محضر الهی روزی خور خوان خدایی شوند.

حال در روزگار غریبی و تنهایی یاد و خاطظره ی دلیر مردان عرصه ی عشق ورزی و شجاعت و شهامت تسلی بخش قلبهای زنگار گرفته ای است که گریبان گیر روزمرگی شده اند. یادآوری خاطرات زیبایشان نشانه ای از عمل نمودن به فرمایش بزرگ مرد عرصه ی جهاد و شهادت و جانبازی امام خامنه ای عزیز است که فرموده: زنده نکه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وظیفه خود می دانیم از شما که تکریم خاندان معزز شهدا سرلوحه عملتان و اعتلا و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت هدفتان بوده است سپاسگزاری و قدردانی نموده و از خداوند منان شفاعت شهدا را برایتان آرزومندیم. ”

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات