لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های سطح شهر تبریز ادامه می‌یابد

لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های سطح شهر تبریز ادامه می‌یابد

به گزارش شهریار ، محمدرضا قربانیان تبریزی در جمع معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز بر تداوم لایروبی و پاکسازی کانالها و مسیلهای سطح شهر تبریز و نیز حل اساسی مشکل چاله های معابر در سال جدید تاکید کرد .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن بارش های فصلی و احتمال بارش شدید باران در سطح شهر و نیز جاری شدن سیل، لازم است تمام نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی با حفظ آمادگی کامل بر لایروبی و پاکسازی مستمر کانال ها و مسیل ها و نیز لایروبی نقاط آبگیر و حساس در مناطق دهگانه شهر ادامه دهند و در این زمینه هماهنگی های لازم را نیز با شهرداری های شهرهای همجوار و همکاری برای پاکسازی کامل امتداد مسیل ها در آن مناطق به عمل آورند .

وی همچنین در این جلسه رسیدگی به وضعیت نامناسب چاله ها در معابر شهر را نیز مورد تاکید قرار داد و حل سریع مشکل محل چاله ها در برِ خیابانها را خواستار شد .

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در ادامه این جلسه، تداوم لکه گیری  اصولی معابر، رسیدگی و برخورد مناسب با عاملین ساخت و سازهای غیرمجاز به خصوص در حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها، برخورد جدی با سد معبر خودروئی و مغازه ای، استقرار شبانه روزی نیروهای خدماتی در نقاط حساس و آبگیر را ضروری دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات