از مسوولان ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر قدردانی به عمل آمد

از مسوولان ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر قدردانی به عمل آمد

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در مراسم قدردانی از مسوولان ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از معاونان،مدیران و روسای ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری که در راستای هرچه بهتر برگزار شدن و آماده سازی شهر از قبیل کاشت انواع گل در میدان ها و بوستان ها، نصب المان های گوناگون در میدان های شهر برای شهروندان و مسافران تلاش و کوشش نمودند قدردانی و تشکر می نمایم.
وی در ادامه با اشاره به بارندگی های اخیر در کشور گفت: در اکثر نقاط کشور بارندگی های بسیار خوبی اتفاق افتاد و شاهین شهر نیز از این موضوع استثناء نبود و نیروهای شهرداری بیش از ۳۰ ساعت در آماده باش کامل بودند که خوشبختانه با اقدامات عمرانی پیشگیرانه در سال گذشته  سیلاب وارد شهر نگردید.
عشقی افزود : سه اکیپ به همراه تجهیزات لازم به استان های سیل زده لرستان و خوزستان اعزام شدند و در راستای وظیفه انسانی و کمک به هموطنان عزیز درگیر سیل در صورت نیاز به آنان امداد رسانی خواهیم نمود.
شهردار شاهین شهر تصریح نمود: افتخار داریم شاهین شهر به اذعان مدیران عالی استان اصفهان جزء شهرداری های سرآمد قلمداد شده که این مهم در سایه همدلی و همکاری همگان میسر گردیده است.
وی در بخشی از سخنان خود  گفت : شعار امسال شهرداری شاهین شهر کار و تلاش مجدانه و جهادی خواهد بود و در این راستا امسال برای احداث تمام پروژه های عمرانی برنامه ریزی نموده و ان شاء الله تا پایان سال بودجه را با همدلی و همکاری کارکنان شهرداری با سربلندی محقق خواهیم نمود.
شهردار شاهین شهر از مساعدت ها و پشتیبانی های رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در راستای خدمتگزاری صادقانه به شهروندان و آبادانی شهر تشکر نمود.
حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم با اشاره به موقعیت ویژه و استراتژیک شاهین شهر گفت: شاهین شهر بین دو محور مواصلاتی مهم کشور قرار دارد و می توان با برنامه ریزی های اصولی تر استفاده های بیشتری از ظرفیت های شهر برای معرفی به هموطنان نمود.
وی در ادامه دو عامل همدلی و همزبانی را در کارها و اقدامات به عنوان رمز موفقیت عنوان نمود.
ابراهیمی به نیابت از بقیه اعضای شورای اسلامی و شهروندان فهیم شاهین شهر از تمامی دست اندرکاران ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر و نیز کارگران خدوم و زحمتکش تشکر و قدردانی نمود.
حمیدرضا فدایی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر و رئیس ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری نیز در ابتدای این مراسم گفت: جلسات ستاد استقبال از مسافران نوروزی از دی ماه سال گذشته با ۱۹ کمیته تخصصی فعالیت خود را آغاز تا خدمت شایانی را برای شهروندان و مسافران عزیز ارائه نماییم.
وی در ادامه اظهار داشت: امسال بیش از ۳۵ هزار مسافر نوروزی در شاهین شهر اسکان داده شدند و خوشبختانه قریب به اتفاق مسافران از اسکان و تسهیلات ارائه شده راضی بودند.
فدایی با اشاره به بارندگی های اخیر گفت: در روزهای بارندگی همه نیروها با هماهنگی و همکاری مطلوب خدمات بسیار خوبی را به مسافران از قبیل اسکان در ورزشگاه ها و حسینیه های شهر ارائه دادند.
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر از پشتیبانی های شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی تشکر نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات