افتتاح ۵۲۱۱ واحد مسکونی مهر در استان چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۵۲۱۱ واحد مسکونی مهر در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)www.BanaNews.irبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی ، مهندس علی ابراهیمی ، سهمیه استان چهارمحال و بختیاری در ساخت وسازهای طرح مسکن مهر را ۱۸هزار واحداعلام کردو افزود : عقد قرارداد ساخت کلیه واحدها به اتمام رسیده و از این برای تعداد ۱۴ هزار ۵۷۹ واحد پروانه ساختمانی صادر شده است .

وی گفت : هم اکنون عملیت پی ریزی در ۱۱هزار و ۵۱۵ واحد مسکونی مهر استان چهارمحال و بختیاری به اتمام رسیده که از این تعداد ۶ هزار و ۶۷۰واحد ساخت اسکلت و سقف را نیز به پایان رسانده اند.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۵ هزار و ۲۱۱ واحد از مسکن مهر استان تا پایان خرداد ماه امسال خبر داد و تصریح کرد : تاکنون ۷۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال تسهیلات برای آماده سازی مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان پرداخت شده و میزان تسهیلات پرداختی برای ساخت واحدهای مسکونی مهر نیز به ۷۶۱میلیارد ۳۶۸ میلیون ریال می رسد.

ابراهیمی بر ضرورت خدمات رسانی هرچه سریعتر دستگاه‌های متولی خدمات زیربنائی و روبنائی از جمله احداث مدرسه، فضای سبز، بیمارستان، اجرای شبکه آب و فاضلاب، برق و گاز در واحدهای مسکونی مهر تأکید کرد .

 

 

 

 

    نظرات