لایحه سیاست‌های تشویقی ساخت و ساز به تصویب رسید

لایحه سیاست‌های تشویقی ساخت و ساز به تصویب رسید

به گزارش شهریار ،کریم صادقزاده تبریزی سخنگوی شورای شهر تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای تشویق شهروندانی که قصد ساخت و ساز در شهر تبریز را دارند، لایحه سیاست‌های تشویقی ساخت و ساز مطرح و به تصویب شورای شهر رسید.

وی گفت: اعضای شورا به منظور ارائه تسهیلات و فراهم آوردن شرایط تشویقی برای متقاضیان پروانه های ساختمانی و ‌همچنین تعیین تکلیف پرونده‌های تخلفات ساختمانی ماده صد از اول اردیبهشت تا پایان خرداد ماه ۲۵ درصد تخفیف، از اول تیر ماه تا پایان مرداد ماه ۲۰ درصد تخفیف و از اول شهریور ماه تا پایان مهر ماه ۱۵ درصد تخفیف در صورت پرداخت نقدی و یکجا و تسویه حساب با شهرداری اعمال می شود.

صادقزاده تبریزی اظهار داشت: این لایحه به استناد بند ۲۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری و بندهایی از ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور لایحه شهرداری در ارتباط با اعمال سیاست تشویقی ساخت و ساز برای متقاضیان پروانه های ساختمانی و همچنین تعیین تکلیف پرونده های تخلفات ساختمانی که منجر به صدور رای ماده صد شده، تنظیم و تقدیم شورای شهر شده بود که پس از بررسی و اظهار نظر کارشناسی اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: این لایحه در جلسه گذشته در صحن شورا مطرح شده بود که به دلیل اتمام وقت جلسه و برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع و در این جلسه نظر کمیسیون نیز مطرح شد.

همچنین در این جلسه با رای اکثریت اعضای شورای شهر عبداله تقی‌پور به عنوان نماینده شورای شهر در کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ انتخاب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات