راه‌اندازی ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی در تخت فولاد

راه‌اندازی ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی در تخت فولاد

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاد اصفهان گفت: در راستای تصمیم شهرداری اصفهان مبنی بر تغییر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و به منظور همدردی و همراهی با هموطنان سیل زده، مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاد نیز برنامه‌های خود در هفته بزرگداشت اصفهان را تغییر داد.

علی معرک نژاد اظهار کرد: مجموعه تاریخی فرهنگی تخت فولاد، سه برنامه خود را به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان لغو و به جای آن ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی را برقرار می‌کند.

وی افزود: یک ستاد در سالن شمع گلستان شهدا و دو ستاد در تکیه بابارکن الدین، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان است؛ این ستادها از بیست و هشتم فروردین ماه و دو روز زودتر از سایر مراکز فرهنگی سطح شهر، آغاز به کار می‌کند.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاد اصفهان تاکید کرد: ستادهای مستقر در مجموعه به مدت یک هفته کمک‌های نقدی و غیر نقدی همشهریان را جمع آوری می‌کنند.

وی عنوان کرد: سازمان هلال احمر ستاد دریافت کمک‌های مردمی را فعال کرده و این پایگاه‌ها با همکاری انجمن‌های مردم نهاد و گروه‌های مردمی تشکیل می‌شود، ارسال کمک‌ها نیز از طریق هلال احمر و شهرداری اصفهان به ستاد شهرداری، مستقر در مناطق سیل زده ازجمله خوزستان ارسال می‌شود.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاد اصفهان خاطرنشان کرد: سایر مراکز فرهنگی نیز همزمان با هفته بزرگداشت اصفهان، برنامه‌های خود برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان به منظور کمک به هموطنان سیل زده را آغاز می‌کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات