جمع آوری بیش از ۱۶۵۰ متکدی در یک سال گذشته توسط معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری

جمع آوری بیش از ۱۶۵۰ متکدی در یک سال گذشته توسط معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری از جمع آوری بیش از ۱۶۵۰ متکدی در یک سال گذشته خبر داد.

احمد سراج با اعلام خبر فوق گفت: در یک سال گذشته با همکاری اکیپ های جمع آوری متکدیان، بیش از ۱۶۵۰ متکدی از سطح شهر جمع آوری شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: از این تعداد افراد جمع آوری شده ۱۴۳۱ نفر مرد و ۲۲۵ نفر زن می باشند که پس از تشکیل پرونده در سامان سرای شکوفا با همکاری مرجع محترم قضایی به مراجع ذیربط از جمله، بیمارستان سلامت و مراکز درمانی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی منتقل شدند. همچنین ۳۸ نفرد مرد و ۵۳ نفر زن به اداره اتباع بیگانه معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: طبق آمار جمع آوری شده پس از تشکیل پرونده، ۵۷۹ نفر از افراد جمع آوری شده دارای منازل شخصی می باشند و از نظر وضعیت مهاجرت ۹۸ نفر از سایر کشورها، ۱۷۱ نفر مهاجرت از سایر استانها و ۸۸نفر مهاجرت بین شهری نیز داشتند.

وی تصریح کرد: در سامان سرای شکوفا خدماتی از جمله مددکار اجتماعی، روانشناسی، روانپزشکی، مشاور حقوقی، پزشک، بهیار جهت خدمت به افراد جمع آوری شده انجام می پذیرد زیرا در میان افراد جمع آوری شده تعدادی از آنها وضعیت جسمانی مناسبی ندارند که ۲۵ نفر آنها معلول جسمی حرکتی، ۱۱ نفر روحی و روانی، ۸ نفر معلول ذهنی بودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات