بهسازی آرامستان ها / اجرای طرح توسعه آرامستان شهر ساری

بهسازی آرامستان ها / اجرای طرح توسعه آرامستان شهر ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، سید رسول مالجو رییس سازمان آرامستان های شهرداری مرکز استان در گفت و گویی ضمن تشریح اقدامات این سازمان در سال ۹۷ گفت: آسفالت محوطه آرامستان در معابر اصلی ، نقاشی دیوارهای آرامستان و کاشت ۱۳۰۰ اصله نهال نارنج در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی به تکمیل ظرفیت آرامستان شهر ساری اشاره کرده و افزود: در این راستا و در جهت اجرای طرح توسعه آرامستان با حمایت شهردار محترم یک باب منزل مسکونی در مجاورت آرامستان خریداری گردید.

مالجو هم سطح سازی قبور را گام مهمی در راستای افزایش ظرفیت آرامستان عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته قطعه های ۳ و ۴ در ردیف هم سطح سازی قرار گرفت .

این مسئول به بهسازی غسالخانه و محوطه اطراف آن اشاره کرده و اظهار داشت: طرح سنگ فرش موزاییک اطراف غسالخانه ، سنگ فرش خیابان بین قطعه ۱ و ۲ شهدا و سالن اجتماعات تا قطعه همکف نیز در سال ۹۷ اجرایی شد.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ساری بهسازی و تعمیر سیستم های صوتی و نصب ۲ برج نوری در جهت تامین روشنایی محوطه را از دیگر فعالیت های این سازمان برشمرد و افزود: هدایت آب های سطحی با حفر ۲ حلقه چاه و احداث پارکینگ مخصوص آمبولانس ها نیز از اقدامات این سازمان در سال گذشته بوده است.

مالجو در بخش دیگری از این گفت و گو به فعالیت های فرهنگی سازمان آرامستان های شهرداری ساری اشاره کرده و گفت: همایش تطهیرکنندگان آرامستان های استان ، حضور خادمین حرم امام رضا (ع) در گلزار شهدا ، اجرای طرح دادپزشک از جمله اقدامات فرهنگی سازمان در سال ۹۷ بوده است.

وی به حضور مرجع عالیقدر تقلید حضرت آیت الله نوری همدانی در آرامستان ساری اشاره کرده و افزود: در سال گذشته افتخار میزبانی از ایشان را در آرامستان شهر ساری داشته ایم و از رهنمودهای این مرجع عالیقدر بهره مند شدیم.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ساری در پایان با قدردانی از پشتیبانی و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری از فعالیت های این سازمان در جهت خدمت رسانی به شهروندان ،خاطر نشان کرد:  بهسازی و اجرای طرح توسعه آرامستان های شهر ساری در دستور کار فعالیت های سازمان قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات