عملکرد روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی در مدیریت سیلاب

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: اطلاع رسانی، یکی از اصلی‌ترین راه های جلوگیری از آسیب در بحران است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس مسعود بهاری اظهار داشت: نقش خبری و اطلاع رسانی عملکرد روابط عمومی ها آثار و پیامدهای سریع و بارزی در جامعه دارد تا جایی که توفیق و یا عدم موفقیت سازمان براساس رویکردها و اقدامات روابط عمومی آن سازمان، مورد ارزیابی و قضاوت قرار می گیرد.

مهندس بهاری ادامه داد: رسانه‌ها به دلیل توانایی در جهت‌دهی به افکار عمومی، نقش اساسی در مراحل مختلف بحران ایفا می‌کنند و خوشبختانه اصحاب رسانه در استان هم دیداری و شنیداری و هم رسانه ها در فضای مجازی با اطلاع رسانی به موقع توانستند کمک شایانی به مدیریت سیلاب ها داشته باشند که این همکاری قابل تقدیر و ستایش است.

وی  تهیه و ارسال ۸۰ خبر و گزارش جهت سایت شرکت، وزارت نیرو، شرکت مدیریت منابع آب ایران، استانداری مرکزی، خبرگزاریها و فضای مجازی، تهیه و پخش ۳۰ گزارش تلویزیونی از شبکه آفتاب استان  و شبکه های سراسری،  فعالیت بیش از ۵۰ اکیپ از این شرکت برای اجرای تمهیدات لازم و مقابله با سیلاب، تقدیر رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم استان مرکزی از عملکرد این شرکت در مدیریت سیلاب،  مستند سازی از تمامی رودخانه ها، سدها، بندها و... با استفاده از تصویربرداری هلی شات برای تمرکز بیشتر و مستندسازی دقیق تر از منابع آبی و سیلاب و ارسال خبر و گزارش در فضای مجازی از جمله روابط عمومی های استان مرکزی، مدیریت منابع آب ایران، زیست بوم استان مرکزی، کمیته اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان، شورای هماهنگی روابط عمومی های استان،کانال خبری وزارت نیرو، پدافند غیرعامل، water online ، خبرگزاریها (ایسنا، ایرنا، اخبار مرکزی، وقایع استان، اراک نگار، خبرفوری، نامه اراک، اراک گرام) را از جمله اقدامات مهم این دفتر در مدیریت سیلاب اخیر از چهارم لغایت بیست و دوم فروردین ماه دانست.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات