۹۱ ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان گرمسار بهره‌برداری شد

۹۱ ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان گرمسار بهره‌برداری شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرتوزیع برق شهرستان گرمسار با بیان این که شش هزار و ۱۲۷ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی احداث شده است گفت: سه هزار و ۲۰۱ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی نیز در زمان قید شده دایر شده است .
"ذبیح اله احمدی" با اشاره به این که ۱۵ هزار و ۱۲۰ متر شبکه‌های توزیع برق بهسازی شده افزود: برقراری چهار هزار و ۶۴۹ متر کابل خودنگهدار، از جمله فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان است .
وی با ابراز این که دو هزار و ۹۹۸ متر شبکه روشنایی معابر احداث شده است، تصریح کرد: نصب ۱۸۹ دستگاه سرچراغ جدید در سطح معابر شهرستان، از دیگر اقدامات صورت گرفته محسوب می‌شود .
وی یادآور شد: نصب پست هوایی شهرک شهید معینیان، شهید غلامی، نیروگاه شهید خیر الدین و مخابرات، بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف روستاهای فند، حدفاصل قشلاق نفر و محمدآباد، رشمه، کرک ایوانکی، محله عربها، میدان ورودی ایوانکی، میدان امام، خیابان شهید مصطفی خمینی، فیدر هنرستان، شهرک صنعتی و شهید غلامی، از جمله فعالیت های اجرایی شده سال گذشته در این شهرستان به‌شمار می‌رود .
احمدی همچنین اضافه کرد: رینگ فیدر روستاها و هنرستان از محمدآباد کردها تا چاه آب قدیم فند، اصلاح فیدر هنرستان، ایجاد دو فیدر شهرک صنعتی علی آباد، بهسازی شبکه فشار ضعیف و پست هوایی میدان غایبی تا بلوار صدوقی، اصلاح و برقراری روشنایی بلوار شهید بهشتی، شهید مطهری، پل هوایی تهران، میدان شهید چمران، مسکن مهر، کوچه شورا ایوانکی و خیابان ساحل شرقی، اقداماتی است که در طول سال ۹۷ اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی بیان داشت: در راستای اجرایی نمودن ۶۶۸ پروژه عمرانی برق رسانی در سال ۹۷، مبلغ ۸۷ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است .
وی اعلام کرد: احداث شبکه فشار متوسط هوایی حدفاصل دکل علی آباد تا جواد آباد، حاجی آباد به ایران بنتو، بیسکوران به قلعه نو، انتهای دانشگاه تا میدان شهیدهمت، دایر نمودن پست هوایی بلوار شهید صدوقی، محمدآباد، خیابان شهید بحری، شهید کاظمی، ایجاد شبکه روشنایی حاشیه اداره راه تا کارخانه یخ، جنوب مجتمع آسیابانی به طرف غرب، ضلع شرق بلوار صدوقی، بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت ورودی کرند، چاه آب نسیمی، اصلاح پست هوایی و زمینی شماره یک کرک، نورالدین، دادگستری، شهرداری و شیلات، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۹۸ است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات