نصب طاق نصرت با طرح جمکران در نقاط مختلف تبریز/ آذین بندی شهر به مناسبت میلاد نور

نصب طاق نصرت با طرح جمکران در نقاط مختلف تبریز/ آذین بندی شهر به مناسبت میلاد نور

به گزارش شهریار ، به همت امور ارتباطات مناطق دهگانه شهرداری تبریز طراحی و نصب سازه های طاق نصرت در معابر پر تردد شهر اجرا می شود.

این طاق ها به منظور گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) و روز جهانی مستضعفین در این معابر نصب شده که به عنوان یکی از اصلی ترین آذین بندی های شهرداری های مناطق در این ایام به شمار می رود.

آذین بندی با استفاده از چراغانی و ریسه و آویز و نیز نصب بنر بخش دیگری از فضاسازی شهری تبریز در نقاط مختلف شهر به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان  است.

انجام آذین بندی در ورودی منطقه تاریخی فرهنگی شهر

امور ارتباطات منطقه ۸ تبریز اقدام به فضاسازی و آذین بندی محدوده های پرتردد شهر در ورودی منطقه تاریخی فرهنگی تبریز کرده است.

نصب طاق نصرت در محدوده میدان جهاد توسط شهرداری منطقه ۴

طاق نصرت به‌مناسبت این ایام مبارک توسط امور ارتباطات شهرداری منطقه۴ تبریز در محدوده میدان جهاد نصب شده است که جلوه زیبایی به این قسمت شهر بخشیده است.

همچنین فضاسازی و آذین بندی در محدوده شهرداری منطقه ۴ تبریز به مناسبت ایام مبارک میلاد امام زمان (عج) انجام شده است.

فضاسازی گسترده در غرب تبریز

به مناسبت سالروز میلاد باشکوه حضرت ختمی مرتبت امام زمان (عج) و بزرگداشت اعیاد مبارک شعبانیه، شهرداری منطقه ۶ اقدام به فضاسازی سطح منطقه در غرب و شمال و شمالغرب تبریز کرده است.

در این راستا معابر، تقاطع ها، روگذرها، فرهنگسراها و محدوده های پرتردد توسط امور ارتباطات شهرداری منطقه ۶ تبریز فضاسازی و آذین بندی شده است.

تکمیل طاق نصرت در منطقه ۵

فضاسازی و آذین بندی طاق نصرت با طرح مسجد جمکران در محدوده میدان شهریار توسط شهرداری منطقه ٥ تبریز انجام شده است و به آن محدوده شهر حال و هوای خاصی بخشیده است.

در منطقه ۵ شهرداری تبریز همچون سایر مناطق فضاسازی و آذین بندی در خیابان های شهر انجام شده است.

طاق نصرت در منطقه ۲

به همت امور ارتباطات شهرداری منطقه ۲ تبریز نیز در بلوار ۲۹ بهمن، طاق نصرت نصب شده است. همچنین در محدوده این منطقه شهرداری تبریز آذین بندی با استفاده از چراغانی و ریسه و آویز و نیز نصب بنر انجام شده است.

آذین بندی و چراغانی گسترده در ورودی جنوب غرب تبریز

همزمان با بزرگداشت عید با سعادت و پر خیر و برکت نیمه شعبان میادین و معابر اصلی حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز به همت امور ارتباطات این منطقه چراغانی و آذین بندی شده است.

فضاسازی و آذین بندی سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

معابر و میادین سطح منطقه ۱۰ تبریز نیز به مناسبت عید بزرگ نیمه شعیان آذین بندی شد.

طاق نصرت در منطقه ۱

در سطح منطقه ۱ نیز در محدود چایکنار تبریز مقابل ورودی شهرداری منطقه یک و به همت امور ارتباطات این شهرداری طاق نصرت نصب شده است.

در نقاط دیگر این منطقه نیز فضاسازی و آذین بندی به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات