رونق صنعت گردشگری شهر اصفهان با افتتاح مرکز همایش‌ها

رونق صنعت گردشگری شهر اصفهان با افتتاح مرکز همایش‌ها

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌تواند مرکزی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی و عامل مهم رونق این صنعت در شهر اصفهان باشد.

ایرج مظفر اظهار کرد: مرکز همایش‌های بین المللی، حلقه حفاظتی و پروژه چهارباغ از جمله پروژه‌هایی است که در اولویت شهرداری قرار دارد تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد که در این راستا امروز تصمیمات خوبی برای این پروژه‌ها گرفته شد.

وی تصریح کرد: طی سال‌هایی که سالن همایش‌های بین‌المللی شهر اصفهان در دست اجرا بوده، امسال بیشترین اعتبار برای این مرکز در نظر گرفته شده است البته با توجه به شرایط اقتصادی، اتمام این پروژه عظیم کار بسیار مشکلی است، با این وجود شهرداری نشان داده هر زمان اراده کرده می‌تواند اقدامات بسیار بزرگی را انجام دهد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های توسعه شهرهای بزرگ ایجاد امکاناتی است تا بتواند رخدادهای بین‌المللی در آن شهر برگزار شود، ادامه داد: نمونه این سالن در ایران وجود ندارد و یکی از بهترین سالن‌های خاورمیانه محسوب می‌شود که می‌تواند مرکز برگزاری همایش‌های بین المللی و همچنین همایش‌های متعدد داخلی باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم پروژه مرکز همایش‌های بین المللی تا پایان سال به اتمام برسد، افزود: این مرکز می‌تواند محلی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی و سبب رونق این صنعت در شهر اصفهان باشد.

مظفر تاکید کرد: به جز پروژه هتل تجاری مرکز همایش‌های بین‌المللی که یک پروژه جنبی است، امیدواریم سایر بخش این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

وی در ادامه با اشاره به حلقه حفاظتی شهر اصفهان، گفت: قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۹۹، ۹ کیلومتر از این حلقه در قسمت شرق در مناطق ۱۵، ۱۴ و ۱۰ به علاوه دو تقاطع بزرگ آن تکمیل شود تا ترافیکی که در شمال شرق در خیابان‌های بعثت، چهاراه عاشق و میدان جوان وجود دارد حذف شده و خدمت بزرگی به کاهش ترافیک شهر و مناطق محروم صورت بگیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات