قدردانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه از خدمات شایسته شهرداری شاهین شهر

قدردانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه از خدمات شایسته شهرداری شاهین شهر

سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه در مصاحبه با واحد خبر شهرداری شاهین شهر ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی حمید عشقی شهردار ساعی شاهین شهر در عرصه مدیریت شهری و خدمات شایسته و مطلوب کارکنان شهرداری به شهروندان در نقاط مختلف شاهین شهر به ویژه نقاط کمتر توسعه یافته شهر از جمله فعالیت های عمرانی چشمگیر در محله های مسکن مهر و گلدیس تشکر و قدردانی نمود.
وی در ادامه با اشاره به خدمات و فعالیت های انجام شده در سطح شاهین شهر توسط شهرداری گفت: یکی از اقدامات مطلوب شهرداری، آماده سازی شهر برای ایام نوروز در راستای ایجاد نشاط شهروندان و مسافران شامل کاشت انواع گل در میدان ها و بوستان ها،نصب المان های مختلف در میدان ها شهر و رنگ آمیزی جداول خیابان ها بود و چهره بسیار زیبایی را به شهر ارائه داد.
جهانگیری به دیدار با خانواده معظم شهدا و نصب تمثال مبارک شهدا در سطح شهر، اجرای انواع برنامه های ملی و مذهبی و همکاری با هیئت های مذهبی شهر، حمایت از موکب شهرستان در کربلای معلی ویژه ایام ماه محرم و اعزام نیرو  برای خدمت به زائران ، همکاری در اعزام اردوهای راهیان نور، همکاری و مساعدت در اجرای یادواره های شهدای گرانقدر شهرستان، همکاری در اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و رسیدگی به محله های کمتر توسعه یافته شهر اشاره نمود.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در برخی از شهرها و روستاهای کشور گفت: خوشبختانه با تدابیر حمید عشقی شهردار شاهین شهر در راستای اقدامات پیشگیرانه عمرانی سیل در سال گذشته، امسال با وجود چند شبانه روز بارش باران، سیل به شهر نفوذ پیدا ننمود.
وی همچنین از اعزام نیرو و تجهیزات تخصصی امداد رسانی در سه نوبت به استان های سیل زده لرستان و خوزستان توسط شهرداری شاهین شهر خبر داد و از شهردار و همه نیروهای خدوم شهرداری تشکر و قدردانی نمود.
جهانگیری با بیان اینکه برقراری امنیت و آرامش کارکنان و کارگران در هر اداره و نهادی از ضروریات است اظهار داشت: با سپردن سکانداری شهر به دست پرتوان جناب حمید عشقی شهردار شاهین شهر، آرامش و امنیت کاری برای نیروهای شهرداری برقرار شد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان از همدلی و همکاری شهرداری شاهین شهر و در راس آن جناب حمید عشقی شهردار تلاشگر با ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در راستای اجرای برنامه های مختلف در طول سال تشکر و قدردانی نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات