تیم شهرداری، امید فوتبالیست‌های جوان و بومی تبریز است/ همت بازیکنان، تیم را در لیگ یک حفظ می‌کند

تیم شهرداری، امید فوتبالیست‌های جوان و بومی تبریز است/ همت بازیکنان، تیم را در لیگ یک حفظ می‌کند

به گزارش شهریار ، ایرج شهین باهر شهردار تبریز با بیان مطلب فوق گفت: ما اعتقاد داریم شهرداری تبریز با تیمی که صد در صد بومی است و بدون قراردادهای آنچنانی از بچه های همین شهر تشکیل شده است، در واقع در بخش قهرمانی فعالیت نمی کند بلکه عملا در بخش پایه فعال است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری تبریز محل امیدی برای فوتبالیست های جوان و بومی است و بر این اساس ما تلاش می کنیم که اگر شرایط فراهم باشد، به اعضای محترم شورا این پیشنهاد را بدهیم که تیم فوتبال با همین شرایط بومی گرایی و جوانگرایی و با کمترین هزینه ها، برای فصل بعد نیز حفظ شود.

ایرج شهین باهر عنوان کرد: چنانچه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز موافقت کنند، سعی می کنیم تیم فوتبال شهرداری تبریز را به عنوان تیم پایه و تیمی که فقط متشکل از بازیکنان بومی باشد، حفظ کنیم.

وی در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته های پایانی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور، گفت: دو بازی تا پایان فصل باقی مانده و ما تلاش داریم به بازیکنان روحیه بدهیم تا امتیازات لازم برای بقای تیم در لیگ یک را جمع آوری کنند. بر این اساس من قبل از بازی خانگی قبلی، هم به تمرین تیم رفتم و هم در مسابقه با شهرداری ماهشهر حاضر شدم.

شهردار تبریز یادآور شد: شرایط تیم و جدول مسابقات به گونه ای است که اگر بازیکنان بخواهند و همت کنند، می توانند سهمیه تیم را در لیگ دسته یک باشگاه های کشور حفظ کنند. این تیم متعلق به جوانان تبریز و بازیکنان حاضر در این تیم است و آنها باید اجازه ندهند تیم خودشان به لیگ دو سقوط کند. من اعتقاد دارم که اگر آنها بیشتر تلاش کنند، می توانند تیم را در لیگ یک حفظ کنند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور، با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول ایستاده و قرار است سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه اختصاصی خود از تیم مدعی صعود به لیگ برتر گل ریحان البرز پذیرایی کند. این تیم تمام بومی و جوان فوتبال تبریز احتمالا با یک امتیاز هم بتواند سهمیه خود در لیگ دسته یک را حفظ کند چراکه شهرداری ماهشهر به عنوان تیم آخر جدول که از شهرداری تبریز سه امتیاز کمتر دارد، این هفته در خانه تیم صدرنشین گل گهر سیرجان بازی دارد و این در شرایطی است که سیرجانی ها با پیروزی در این بازی جواز صعود در لیگ برتر را کسب می کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات