پیام تقدیر دکتر دشتی و مهندس بارویی ازحضور گسترده مردم در جشن «همدلی و همیاری»

پیام تقدیر دکتر دشتی و مهندس بارویی ازحضور گسترده مردم در جشن «همدلی و همیاری»

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی و دکتر ابوالقاسم دشتی طی پیامی از حضور گسترده مردم این شهر در مراسم جشن «همدلی و همیاری» ویژه نیمه شعبان و کمک به هموطنان سیل زده، قدردانی کردند.

در این پیام با اشاره به اینکه شهروندان فهیم و قدرشناس چناران همیشه در برنامه های مختلف مدیریت شهری مشارکتی کم نظیر دارند، عنوان شده: بی تردید این حضور چشمگیر نشان از وحدت،نظم و نوع دوستی همشهریان مومن و متدین شهر میقات الرضا(ع) در یاری رساندن و کمک به همنوعان خویش در شهرها و استانهای سیل زده را دارد.

در بخش دیگری از این پیام با بیان اینکه استمرار این همدلی، نشان از درک بالا و مهربانی شهروندان چنارانی را دارد آمده است: حضور توام با نظم و پر شور و نشاط مردم در مراسم جشن نیمه شعبان نشان از علاقه آنها به دین و ائمه اطهار علیهم السلام را میرساند و یقیناً رسالت ما را در استمرار این قبیل برنامه ها بیشتر میکند که امیدواریم مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد.

قطعا چناران به خاطر داشتن جوانان و نوجوانان هنرمند و صاحب ذوق به خود می بالد، فرهیختگانی که در مراسم شب گذشته به لطف وجود نازنین و برخورداری از هنر نابشان، شاهد خلق لحظات خاطره انگیزی برای همشهریان عزیزمان بودیم.

بی شک برگزاری این برنامه حاصل همدلی و همراهی همه دستگاههای اجرایی و نهادهای دست اندر کار دخیل در مراسم بود که در ابتدا می بایست از حمایت و حضور توام با تدبیر سایر اعضا فرهیخته، زحمتکش و منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر نهایت قدردانی و ارادت خویش را اعلام داشته به این دلیل که این گونه برپایی و اجرای برنامه هایی از این دست با پشتیبانی و مشارکت تک تک این عزیزان بعنوان نمایندگان مردم پشتیبانی و اجرا میگردد.

قدردان زحمات سرپرست محترم فرمانداری و ریاست شورای تامین به همراه سایر اعضای خدوم این شورا، روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال احمر،بهزیستی،کمیته امداد،شبکه بهداشت و درمان و مدیریت محترم کارخانه قند چناران نیز به نمایندگی از طرف سایر شهروندان عزیزمان هستیم.

لازم است ضمن تشکر از پرسنل ایثارگر منطقه انتظامی و سپاه ناحیه مقاومت، از فرماندهی محترم منطقه انتظامی شهرستان و کارکنان خدومشان در پلیس پیشگیری، اطلاعات، کلانتری و مدیریت راهور شهری که زحمات فراوانی را در طول برگزاری برنامه متقبل شدند، قدردانی نماییم.

همچنین از بسیجیان بااخلاص، بالاخص فرماندهی معزز ناحیه مقاومت سپاه، فرماندهی بسیج ادارات و کارخانجات و فرماندهی حوزه شهری سپاس فراوان داشته و برای همه آنها موفقیت و سربلندی روزافزون را از درگاه لایزال الهی مسئلت داریم.

در انتها می بایست از تلاشها و خدمات چند روز گذشته کارکنان زحمتکش شهرداری در قسمت‌های مختلف که برای برگزاری مطلوب جشن همدلی، بصورت تمام وقت تلاش مضاعفی را از خود به نمایش گذاشتمد، صمیمانه قدر دانی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات