آغاز پروژه پیاده راه سازی به...

آغاز پروژه پیاده راه سازی به...

عملیات پروژه پیاده راه و دوچرخه سوار بلوار ولی عصر(عج) در منطقه امامشهر با طول بیش از ۷۰۰ متر همزمان با ولادت قائم آل محمد(عج) آغاز می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، همزمان با ولادت قائم آل محمد، مهدی موعود(عج) عملیات پروژه پیاده راه و دوچرخه سوار بلوار ولی عصر(عج) امامشهر با طول بیش از هفتصد متر در روز دوشنبه دوم اردیبهشت آغاز می شود.

مجتبی فرهمند معاون شهرسازی و معماری در خصوص این پروژه گفت: پس از نهایی شدن طرح محور پیاده راه و دوچرخه سوار بلوار حضرت ولی عصر( عج) در منطقه امامشهر، مقدمات اجرای طرح و تقسیم وظایف حوزه های مختلف طی نشستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص ویژگی های این پروژه که در مسیری به طول هفتصد متر و تا میدان انبیاء طراحی شده است، افزود: کف سازی مناسب برای پیاده روی، طراحی و جانمایی مبلمان و سایه اندازها متناسب با فضا، بهره گیری از فضای سبز مناسب، طراحی المان های تعاملی در طول مسیر، توجه به نیازهای کودکان، سالمندان و معلولین، طراحی مسیر مناسب دوچرخه سواری و توجه به امنیت افراد در حین تردد از جمله نکاتی است که در این طراحی مد نظر قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد تصریح کرد: پروژه مذکور با توجه به پتانسیل خوبی که از نظر موقعیت و در بر گیرندگی مخاطب دارد دارای اهمیت بوده و در صورت اجرای مناسب آن می تواند به محفلی برای تعامل هر چه بیشتر و بهتر شهروندان با یکدیگر و بهره بردن از فضای ایجاد شده تبدیل شود.

فرهمند خاطر تشان کرد: فاز اول این طرح که از ابتدای بلوار ولی عصر(عج) تا میدان انبیاء انجام می شود، طی شش ماه و با اخذ نظرات تخصصی از مشاوران معماری، شهرسازی، ترافیک، فضای سبز و زیبا سازی شهر طی جلسات مختلف کمیته های فنی و کمیسیون های مربوطه تهیه و آماده اجرا می باشد.

عملیات پروژه پیاده راه و دوچرخه سوار بلوار ولی عصر(عج) امامشهر در ساعت نه صبح روز دوشنبه دوم اردیبهشت طی مراسمی آغاز می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات