پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان بمناسبت خجسته میلاد فرخنده امام زمان (عج)

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان بمناسبت خجسته میلاد فرخنده امام زمان (عج)

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر نیمه ماه شعبان فرا رسید، خجسته سالروز تولد نوری که سحر با شبنم لطفش بیدار می شود و خورشید در انتظار سلامش طلوع می کند.

او که هرگاه جمعه از راه می رسد، صاحبدلان دل از دست می دهند و قرار از کف می نهند و قافله دل های بی قرار روی به قبله می کنند و آمدنش را به انتظار می نشینند.

اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب ظهور  یگانه منجی عالم بشریت می سوزد و انسانیت ، ظهور  پرچمدار حکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و جامعه زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی فرجش را طلب نماییم.

فرا رسیدن هفته مستضعفین و  خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، امام المبین، حجت‌الله علی العالمین #حضرت_حجت_بن_الحسن_العسکری ارواح العالمین له الفداء و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را محضر مقام عظمای ولایت، امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، عموم مردم مومن و شهیدپرور شهرستان طالقان و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض نموده؛ از خداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت ، عزت و اقتدار روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت داریم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طالقان

    منبع خبر

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان یک شهرداری در شهر طالقان می باشد

      نظرات