همراهی و تعامل معاون...

همراهی و تعامل معاون...

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در معیت محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد و  مدیر منطقه دو شهرداری یزد از بلوار سنتو حد فاصل منطقه دو و روستای اکرمیه بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در معیت محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد و سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو شهرداری یزد از بلوار سنتو حد فاصل منطقه دو و روستای اکرمیه بازدید نمود.

در این بازدید که با هدف پیگیری مطالبات مردمی انجام شد، صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: شهرداری متعلق به تمامی شهروندان بوده و خود را خادم آنها می داند، لذا در مسیر ارائه خدمات مطلوب از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و خود پیوسته پاسخگو و پیگیر مطالبات مردمی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: پیرو وعده و قول مساعد شورای اسلامی شهر یزد مبنی بر پیگیری سریع مشکلات بلوار سنتو، اقدامات قابل توجهی توسط منطقه دو شهرداری یزد انجام خواهد گرفت که در صورت مشارکت و تعامل بین بخشی دهیاری اکرمیه و شرکت مخابرات استان و نیز مساعدت استانداری یزد مشکل بازگشائی مسیر تا حدود بسیار زیادی مرتفع خواهد شد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو شهرداری یزد نیز در این راستا افزود: تقسیم بندی محدوده از دیگر موضوعاتی بود که می توان به آن اشاره و اظهارکرد: تاکنون عملیات زیرسازی و جدول گذاری و نیز پخش آسفالت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات