فراخوان انتخاب مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان

فراخوان انتخاب مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان

الف) اهم وظایف و مسئولیت‌های مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان

۱. اجرای مصوبات و تصمیمات هیئت مدیره و مجمع عمومی

۲. تهیه، تنظیم و پیشنهاد خط مشی، برنامه عملیاتی، بودجه سالانه و تشکیلات تفصیلی شرکت به هیئت مدیره

۳. تهیه و تنظیم صورت‌های مالی سالانه شرکت و ارائه آن به هیئت مدیره

۴. تهیه و تنظیم آئین‌نامه‌های موردنیاز شرکت (از جمله آئین‌نامه‌های مالی، معاملاتی، اموال و استخدامی) و یا پیشنهاد اصلاح آنها و ارائه آن به هیئت مدیره

۵. تعیین روش‌های اجرایی در چارچوب مقررات و آئین‌نامه‌ها و ابلاغ به واحدهای ذیربط

۶. اداره امور فنی، مالی و اداری و استخدامی شرکت

۷. اجرای آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شرکت و انجام اقدامات لازم برای حسن اداره امور شرکت در حدود قوانین و مقررات مربوطه

۸. اتخاذ تصمیم و اقدام نسبت به کلیه امور و عملیات شرکت به استثنای آنچه از وظایف مجمع عمومی و هیئت مدیره است.

۹. ارائه گزارش‌های مورد نیاز هیئت مدیره از وضعیت شرکت و تصمیمات و اقدامات خود، معاونین و سایر مدیران شرکت

۱۰. عزل و نصب کارکنان شرکت، تعیین حقوق و دستمزد، پاداش، ترفیع و تنبیه آنها بر اساس مقررات و آئین‌نامه‌های مصوب

۱۱. تهیه گزارش قیمت تمام‌شده خدمات و انجام پیگیری‌های لازم جهت تعیین قیمت ارائه بر اساس قواعد اقتصادی و اصل رقابت پذیری

۱۲. تهیه پیش‌نویس تعرفه‌ها و ارائه جهت تصویب به مراجع ذیصلاح

۱۳. اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی پیرامون جذب گردشگر و رایزنی با نهادها،سازمانها و شرکتها جهت فروش خدمات رفاهی،اقامتی،تفریحی و ... براساس ظرفیت های مجموعه

۱۴. هم‌افزائی مجموعه توان مدیریتی شرکت و تعامل با سایر شرکتهای طرف قرارداد با سازمان اب و برق خوزستان در راستای اجرای  سیاستهای ابلاغی سازمان و تلاش در جهت استفاده بهینه از اماکن ، تاسیسات و تجهیزات موجود و بهسازی فرآیندهای انجام کار

۱۵. نظارت کامل بر واحدهای زیرمجموعه و آگاهی از حسن اجرای برنامه‌ها، آئین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات .

ب) شرایط احراز پست مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان

۱.  برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذیربط کشور

۲-۱کارمند دائم یا مدت‌معین شرکتهای غیردولتی طرف قرارداد با وزارت نیرو و شرکتهای خصوصی فعال در زمینه مرتبط با فعالیتهای شرکت.

۲-۲ اعضای هیئت علمی در رشته‌های فنی و مهندسی و علوم انسانی از دانشگاه‌های معتبر .

۳-۲ نخبگان شاغل در سطح مدیریت میانی و ارشد دارای گواهی از بنیاد ملی نخبگان

تبصره : واجدین شرایط بند ۱-۲ در اولویت خواهند بود .

۳. دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر

تبصره : دارندگان مدارک تحصیلی مدیریت و اقتصاد در کلیه گرایشها در اولویت همکاری می باشند .

۴. حداکثر سن ۵۵ سال

۵. دارا بودن حداقل ۱۰ سال سابقه خدمت و حداقل ۵ سال سابقه مدیریت در سطوح میانی و یا ارشد

* کارکنان شاغل درشرکتهای طرف قرارداد وزارت نیرو که دارای شرایط احراز این سمت باشند در اولویت‌ قرار دارند.

ج) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار

۱. مهارت فنی (دانش و معلومات حرفه‌ای): دانش و تخصص، تجربه و فعالیت‌های حرفه‌ای، آگاهی محیطی و سازمانی

۲. مهارت ادراکی: تفکر تحلیلی و حل مسئله، تفکر و اقدام استراتژیک، خلاقیت و نوآوری، قضاوت و تصمیم‌گیری

۳. مدیریت کارکنان: مربیگری و هدایت (پرورش و توانمندسازی کارکنان)، ایجاد انگیزه و نفوذ بر دیگران، مشارکت‌جویی و تیم‌سازی، تفویض اختیار، حل تعارض و اختلافات

۴. مدیریت سازمان: قاطعیت، برنامه‌ریزی و سازماندهی، نظارت و کنترل و بهبود کیفیت

۵. اصول اخلاقی: اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری و روحیه خدمت

۶. شخصیت سازمانی: تحول‌گرایی حرفه‌ای و پیشرفت‌گرایی، خوداثربخشی، ثبات هیجانی و تسلط بر خود،‌ انعطاف‌پذیری

۷. مهارت‌های ارتباطی: ارتباط کلامی و ارائه رسمی، همکاری و کار گروهی، شنود موثر و همدلی، ایجاد ائتلاف و حفظ شبکه‌های ارتباطی

۸. مهارت کسب و کار: شم اقتصادی، مذاکره و متقاعدسازی، مشتری‌مداری

د ) مدارک مورد نیاز

۱. نامه روکش فرم درخواست شامل متنی با حداکثر ۱۰۰۰ کلمه که توضیح دهد ویژگی‌ها و توانمندی‌های متقاضی چگونه با نیازمندی‌های پست مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان متناسب است.

۲. تکمیل فرم درخواست به انضمام عکس ۴*۳ کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و مدارک تحصیلی و آموزشی و پژوهشی مرتبط

۳. رزومه مدیریتی موثر (حداکثر دو صفحه)

* سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل‌شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

توجه:

۱. ارسال مدارک صرفاً از طریق پست سفارشی به شرط رعایت مدت در نظر گرفته شده یا تحویل به صورت حضوری امکان‌پذیر است.

۲. ارزیابی شایستگی‌های (عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط کمیته بررسی صلاحیت‌ها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد گرفت.

۳. حقوق و مزایا براساس مصوبات هیئت مدیره و درجه شرکت تعیین و برقرار می‌گردد.

۴. حضور مستمر مدیرعامل در استان و سکونت خانواده وی در محل خدمت الزامی می‌باشد.

۵. ثبت درخواست و انجام فرآیند ارزیابی متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچگونه تعهدی را برای هیئت مدیره شرکت  ایجاد نخواهد کرد.

۶. شرکت می تواند بنابر صلاحدید در هریک از مراحل ، فرآیند  فراخوان را متوقف نماید .

تبصره : ذکر شماره فراخوان برای اعلام درخواست لازم و ضمناً مدارک تحویل شده توسط متقاضی برگشت داده نمی شود .

۷. داوطلبان باید حداکثر تا ۱۴ روز پس از فراخوان نسبت به تکمیل و ارسال فرم درخواست و مدارک به آدرس ذیل اقدام و رسید دریافت نمایند.

سازمان آب و برق خوزستان -طبقه پنجم -دفتر دستیار ویژه مدیر عامل –اتاق۵۱۵

تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات:۳۳۷۳۷۱۲۹ -۰۶۱

لینک اصل خبر در سایت شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان

منبع خبر

شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان

شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

نظرات