نشاط سازمانی جهت تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، جلسه شورای اداری شهرداری منطقه دو با حضور عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان ، معاونان و مشاوران شهرداری، محمدحسین قبادی شهردار منطقه دو و مدیران مجموعه شهرداری منطقه دو برگزار شد.

در این جلسه فرزانه سرپرست شهرداری ساری در سخنانی با قدردانی از تلاش های مهدی عبوری شهردار سابق ساری در راستای ارائه خدمات و اجرای پروژه های عمرانی ، حوزه جغرافیایی شهرداری منطقه دو را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مهمترین اماکن دولتی و نهادها در این حوزه قرار گرفته و این امر وظیفه مجموعه شهرداری منطقه دو را در ارائه خدمات دو چندان کرده است لذا انتظار دارم با کار و تلاش مضاعف در سال جدید خدمات مطلوب تری برای شهر و شهروندان در دستور کار قرار گیرد.


وی افزود: شورای اسلامی شهر همواره حامی و پشتیبان فعالیت های مجموعه شهرداری بوده است و مدیریت شهری نیز در جهت حفظ حرمت ،عزت و رفاه اجتماعی شهروندان گام بر داشته است.

فرزانه با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و ایجاد نشاط اجتماعی با انجام پروژه های مختلف و لزوم پیگیری مطالبات شهروندان در حوزه شهری افزود: تعامل ، همگرایی و هم افزایی سرلوحه فعالیت های کارکنان شهرداری خواهد بود.

سرپرست شهرداری ساری در ادامه به ایجاد فضای مناسب برای بروز خلاقیت ها و ظرفیت های کارکنان در راستای ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرده و گفت: از ظرفیت کارکنان مجموعه شهرداری با رویکرد تخصص محوری و قانونمداری برای توسعه شهر ساری استفاده خواهد شد.

این مسئول ، مهدی عبوری شهردار سابق ساری را مدیری توانمند و ظرفیتی بالا برای استان و کشور عنوان کرد و افزود: باید در مسیری که مهدی عبوری برای پیشرفت ساری ریل گذاری کرده است حرکت کنیم.

فرزانه تاکید کرد: کسب رضایتمندی شهروندان و شهروند مداری در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.


سرپرست شهرداری ساری با قدردانی از همراهی و همگامی شهروندان با مجموعه شهرداری ساری ، ادامه داد: شهروندان سرمایه های ملی شهرداری هستند و ارائه  خدمات متناسب با مطالبات انان و تکریم ارباب رجوع از وظایف کارکنان شهرداری مرکز استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شناسایی منابع درآمدی و ایجاد درآمد پایدار و مشارکت شهروندان در این زمینه اشاره کرده و اظهار داشت:  درآمد پایدار مسیر توسعه شهر ساری هموارتر خواهدکرد.

سرپرست شهرداری ساری در پایان با قدردانی از تلاش های مجموعه شهرداری منطقه دو ، خاطر نشان کرد: تعامل ، هم افزایی و همکاری  میان کارکنان از ضروریات خدمت به شهروندان می باشد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات