برگزاری اولین گردهمایی مدیران امور منابع شهرستان در سال ۹۸

اولین گردهمایی مدیران امور منابع آب شهرستان های کرمان در سال ۹۸ با حضور مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاونین، مدیران حوزه ستادی و مجریان طرح ها برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، اولین گردهمایی مدیران امور منابع آب شهرستان های کرمان در سال ۹۸ در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه ۹۸  با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاونین، مدیران حوزه ستادی و مجریان طرح ها در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید.

در این جلسه در خصوص عملکرد طرح ها و چشم انداز اقدامات بعدی در سال جدید گزارشی ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه از مهندس دریجانی مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه ای کرمان که به درجه بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با اشاره به اهمیت به کارگیری تجربیات افراد بازنشسته در سیستم اداری خاطرنشان کرد: از تجربیات افراد بازنشسته می توان به عنوان مشاورین در مجوعه استفاده نمود اما متاسفانه این کار در کشور کم است.

مهندس علیزاده اظهار کرد: مهندس دریجانی انسانی متخصص، متعهد و دلسوز است که به پیشنهاد مهندس عرب پور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت قرار بر این شد تا به عنوان حداقل کاری از دستمان بر می آید در این جلسه از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نماییم.

وی همچنین در ادامه به تشریح خصوصیات کارمند خوب و تعهد آنان به سیستم اداری برای پیشبرد اهداف مجموعه پرداخت.

مهندس عرب پور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کرمان و مهندس دریجانی نیز در این جلسه سخنرانی نمودند.

ارائه عملکرد امورات منابع آب شهرستان ها و بررسی اقدامات انجام شده از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پردخته شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات