جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای کرمانشاه سال ۱۳۹۸

نخستین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‏ ای کرمانشاه در سال ۱۳۹۸ با حضور آقای مهدوی ‏فر مدیر کل دفتر فن‏ آوری اطلاعات ، توسعه مدیریت و تحول اداری و هیئت همراه در شامگاه روز دوشنبه ۹۸/۲/۲ با حضور کلیه اعضاء کمیسون شرکت ازساعت ۱۹:۴۰ الی۲۲:۲۰ شب برگزار گردید.

در این جلسه آقای مهندس درویشی مدیرعامل شرکت بر نقش۱۲ سد مهم استان در مدیریت بحران سیلاب‏ها و بارش‏های اخیر تاکید و بحث اطلاع رسانی مناسب ،ایجاد آرامش و اطمینان به مردم از کارایی و اثر بخشی تصمیمات مدیران ارشد حوزه آب در استان در مدیریت بحران را یکی از عوامل مهم در توفیق حاصل شده در گذر از بحران داشتند.

ایشان ضمن تشکر از زحمات شبانه‏ روزی همکاران شرکت در فروردین ماه سال۹۸ ،همکاری و همراهی مدیران ارشد به خصوص استاندار محترم استان را در مدیریت موفق بحران یک عامل کلیدی و موثر دانستند و اقدامات قبل از آغاز بحران سیلاب در استان از جمله رفع معارضین و متجاوزین به حریم رودخانه ها را از جمله مهمترین فاکتورهای توفیق در مدیریت بحران در استان دانستند .

آقای مهندس درویشی حساسیت توجه بویژه به مشکلات پایین‏ دست سد گاوشان در حوزه تحت پوشش شرکت آب منطقه‏ ای کردستان را در این دوره سیلاب‏ها و مدیریت بحران بسیار حائز اهمیت دانستند و تشکیل به موقع ستاد فرماندهی سیلاب و مدیریت بحران در شرکت مذکور به خصوص عملکرد عالی و با برنامه‏ریزی مناسب مدیران ارشد و همکاران ایشان را یکی از عوامل کلیدی توفیق در رفع این مشکل دانستند.

همچنین ایشان پهنه‏بندی سیلاب را از جمله برنامه‏های با اولویت کاری سال ۹۸ در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه اعلام و ضمن تشکر از عملکرد مناسب حوزه برنامه ریزی شرکت، از زحمات آقای شیخی فر در توسعه کاربرد فن‏آوریهای مدیریت و فن آوری اطلاعات و انجام نظام‏مند برنامه ها و فعالیتها در شرکت تقدیر و تشکر بعمل آوردند. ایشان در بخش توسعه دولت الکترونیک، ضمن تایید و تاکید بر مشکلات و کم بودها ونقاط قابل بهبود ،شناسایی و مستندسازی شده و در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ،نقطه قوت عملکردی در شرکت را استفاده حداکثر ی از منابع موجود در جهت توسعه کاربرد فن آوری اطلاعات در پیشبرد اهداف و تحقق برنامه ها در اصلاح و هدفمندسازی نظام اداری دانستند .

آقای مهندس درویشی بیان نمودند که از انتهای سال ۹۷ و با یک برنامه تدوین شده در حال حاضر بهینه سازی ساختار نیروی انسانی در شرکت را دنبال و در بخش توسعه فرهنگ سازمانی تنظیم برنامه جامع و اتخاذ رویه های منظم در شرکت را به عنوان یکی ازمهمترین اولویت های کاری دانسته تا مدیران و همکاران شرکت را بتوان پاسخگو به مسئولیت های خود درمقابل ذینفعان حوزه آب در استان قرار نماییم .

در ادامه جلسه آقای مهدوی فر ضمن تشکر فراوان از تلاش های صورت گرفته شده و بعمل آمده با تاکید بر این نکته که  انتظار از شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بسیار زیاد می باشد و می بایست در اجرای ۱۰ برنامه اصلاح نظام اداری، همکاران نهایت تلاش خود را به عمل آورند تا در ارزیابی های دوره ای جزء شرکتهای برتر در این حوزه قرار گیرند و توجه ویژه به نظام های بهره برداری در مدیریت بهینه منابع آب،استفاده حداکثری از ظرفیت فن آوری های مدیریت را یک فاکتور مهم در تحقق اهداف حوزه آب در استان دانستند.

مدیر کل دفتر فن‏ آوری اطلاعات،توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران فراگرد برنامه ریزی را بسیار مهم تر از برنامه ریزی در شرکت دانستند و ایجاد فرهنگ همکاری،همدلی و همراهی همه همکاران در این شرکت را یک اصل کسب موفقیت برشمردند.

در ادامه ایشان ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن مدیران و همکاران در شرکت را نیز از جمله عوامل مهمی اعلام و پایش و رصد برنامه ها، رویدادها و رخدادهای محیط درون و برون سازمانی از یک سو و برنامه ریزی دقیق به همراه نظارت و ارزیابی ،تحقق اهداف،برنامه ها و فعالیت های شرکت را حائز اهمیت دانستند.

آقای مهدوی فر با بیان اینکه مدیر موفق امروزی با بهره مندی حداکثری از توسعه کاربرد فن آوری های نوین در برنامه ریزی و نظارت استفاده نموده و با ایجاد بستری در شرکت در جهت رشد و ارتقاء کارشناسان مساله نگر اقدام  و بر تلاش های آنها تقدیر به هنگام داشته تا در رشد فرهنگ سازمانی تاثیر به سزایی نماید و مستندسازی منتج به مدیریت دانش را یک اصل بالندگی در شرکتها بیان و حسابرسی عملکرد در هر حوزه کاری رایک فاکتور مهم در پیشبرد اهداف سازمانی دانستند.

ایشان استفاده از خرد جمعی در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها در شرکت را شرط لازم و کافی مدیریت موثر درشرکت ها اعلام و اظهار نمود مدیران ارشد می بایست نهایت تلاش خود را به عمل آورند تاسطح تعلق سازمانی همکاران در شرکت بایک شیب مناسب ارتقاء یافته و در یک دوره زمانی از یک بالندگی و توانمندی ناب و درخور توجه برخوردار گردند.

دبیر کمیسیون توسعه مدیریت شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه با اظهار اینکه با توجه به حوادث و رخدادهای اخیر در منطقه غرب کشور ،ایجاد مرکز پایش و رصد داده های آبی را در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه را بسیار مهم و حائز اهمیت دانستند و با توجه به وجود زیر ساخت های لازم، راه اندازی هرچه سریعتر این مرکز را درکرمانشاه در سال ۹۸ خواستار شدند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات