بسیاری از تهدیدها و مشکلات با خلاقیت و نوآوری حل می‌شود

بسیاری از تهدیدها و مشکلات با خلاقیت و نوآوری حل می‌شود

به گزارش شهریار ، عبداله تقی پور در جلسه هم اندیشی در خصوص نحوه مدیریت موثر سیلاب احتمالی در شهر تبریز با بیان این مطلب گفت: برخی از کارها وجود دارد که برای اجرای آنها نیازی به اعتبار خاص و ویژه نداریم.

تقی پور گفت: اگر یک صدم اعتباراتی که دولت برای بازسازی مناطق سیل زده هزینه می کند را امروز در شهرهایی مانند تبریز هزینه کند از بروز مشکلات متعدد جلوگیری می کند.

او افزود: دبی برخی از مسیل های شهر تبریز به یک سوم کاهش پیدا کرده و این کانال ها و مسیل ها باید لایروبی شود، برای لایروبی این مسیل ها نیازی به بودجه ویژه وجود ندارد.

تقی پور با اشاره به نقاط پرخطر شهر تبریز گفت: با بالا بردن دیواره مهرانه رود در برخی از مناطق و اصلاح برخی از مسیل ها می توانیم تا حد زیادی از بروز مشکلات جلوگیری کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز با اشاره به توانمندی نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: نیروهای خدمات شهری با خلاقیت و نوآوری که دارند می توانند بسیاری از مشکلات را حل کرده و نیازمند دستور و اعتبار نباید بمانند.

تقی پور در بخش دیگری از سخنانش به موضوع حاشیه نشینی در شهر تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: اگر واقعا معتقدیم یک سوم شهر تبریز در شرایط حاشیه نشین است و ساخت و ساز غیرمجاز در بخش هایی از شهر در حال انجام است باید برای این موضوع فکر اساسی انجام دهیم.

این عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: تمام اقداماتی ما باید به منظور پیشگیری از وقوع حوادثی مثل سیلاب باشد، چون وقتی این حادثه رخ داد دیگر نمی توان در برابر ان اقدامی انجام داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات