ایمن سازی بوستان‌‎های شهر

ایمن سازی بوستان‌‎های شهر

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: رسیدگی به فضای سبز پارک‌های اصفهان از جمله رنگ آمیزی آبنماها و نیمکت‌ها و تعویض سطل‌های زباله فرسوده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود همچنین در صورت نیاز به تعمیرات وسایل بوستان‌ها، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

حسین امیری  اظهار کرد: خانواده‌ها در فصل بهار و تابستان زمان بیشتری به تفریح و گردش اختصاص می‌دهند در این راستا بوستان‌ها در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان آماده استقبال از شهروندان و خدمت رسانی به آنان است.

وی با بیان اینکه زیبایی پارک‌ها و اماکن تفریحی عامل مهمی در میزان رضایت مردم است، افزود: رسیدگی به فضای سبز پارک‌های اصفهان از جمله رنگ آمیزی آبنماها و نیمکت‌ها و تعویض سطل‌های زباله فرسوده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود همچنین در صورت نیاز به تعمیرات وسایل بوستان‌ها، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سایت‌های بازی کودکان در سطح شهر ایمن بوده و خطری آنان را تهدید نمی‌کند و نظارت، تعمیر و تعویض قطعات فرسوده سایت های بازی، همچنین نظافت، رنگ آمیزی و اصلاح کف پوش‌ها به صورت مستمر در سایت‌های بازی انجام می‌شود.

وی تجهیز وسایل حرکت درمانی در پارک‌ها برای ورزش همه اقشار و گروه‌ها را ضروری دانست و گفت: در بازدید از وسایل حرکت درمانی، حافظ فلزی بر روی قسمت‌های خطرساز نصب و این وسایل کاملا سرویس شد.

امیری تاکید کرد: تعمیر و تعویض مستمر قطعات فرسوده وسایل حرکت درمانی در پارک‌ها و مراکز تفریحی  به منظور بازدهی و کارایی بهتر انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه زمینه‌های لازم برای یک تفریح بدون دغدغه در پارک‌های شهر آماده است، اظهار کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به سرویس‌های آبخوری، تعویض شیرهای فرسوده و تعمیر آبخوری‌ها در پارک‌های سطح شهر انجام شده است و سرویس دوره‌ای تابلوهای برق، اندازه گیری جریان برق، نظافت تابلوها، حباب شویی و نظافت روشنایی‌ها به صورت مستمر نیز در دستور کار قرار دارد.

امیری تهیه چک لیست و شناسنامه تجهیزات برای اجرای بهینه فرآیند نگهداری و تعمیر را ضروری دانست و گفت: تهیه چک لیست و شناسنامه‌ای از مشخصات دستگاه‌ها و تجهیزات، موجب شناسایی وسایل خطرآفرین شده و پس از اعلام به منطقه مورد نظر، اقدام به موقع برای رفع آن با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات