اجرای ۱۴ پروژه آب و فاضلاب در بخش مسکن مهر ۸ شهر استان خوزستان

اجرای ۱۴ پروژه آب و فاضلاب در بخش مسکن مهر ۸ شهر استان خوزستان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "فرزاد فاضلی"، اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر را یکی از اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۴ پروژه فعال در هشت شهر استان خوزستان در حال اجرا و ۲ پروژه هم در مرحله ابلاغ قرارداد است.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر در ۳۰ شهر استان در حال تکمیل است، بیان کرد: درحال حاضر زیرساخت‌های آب و فاضلاب در مسکن مهر خوزستان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصد بهره‌مندی آن ۷۰ درصد است .
مجری طرح زیرساخت مسکن مهر استان خوزستان در آبفای استان، اعتبار هزینه شده در طرح مسکن مهر ۳۰ شهر استان خوزستان را تاکنون ۴۶۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با این میزان اعتبار تاکنون در ۳۰ شهر استان ۴۷۰ کیلومتر شبکه آب و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده و در این مدت نیز ۳۶ هزار فقره انشعاب آب و ۳۰ هزار فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.
فاضلی تصریح کرد: با اجرای این ۱۴ پروژه در شهرهای آبادان، خرمشهر، بهبهان، امیدیه، هندیجان، بندرامام و هفتکل، ۷۰ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب و ۱۰ هزار و ۴۶۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب به مشترکان واگذار خواهد شد .
وی با اشاره به سال ۱۴۱۵ به عنوان افق طرح، تاکید کرد: ۳۹۰ هزار نفر در استان خوزستان، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش مسکن مهر قرار خواهند گرفت .

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات